#

Customer Service & Public Procurement Specialist

HAYS

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Customer Service & Public Procurement Specialist
Warszawa
NR REF.: 1193807

Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie i składanie ofert przetargowych (administracja procesem)
  • Współpraca z działami: sprzedaży, finansów, regulacji prawnych, rejestracji produktu oraz serwisu
  • Zarządzanie procesem wydawania produktów demonstracyjnych (administracja umowami)
  • Rejestracja wyrobów medycznych (administracja procesem)
  • Wsparcie administracyjne procesów biurowych i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących opłat środowiskowych i produktowych
  • Wsparcie zespołu sprzedażowego w działaniach operacyjnych
  • Zarządzanie procesem reklamacji
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie)
  • Podstawowa wiedza z zakresu finansów (wystawianie faktur, dokumenty magazynowe)
  • Znajomość procedur przetargowych i przepisów dotyczących wyrobów medycznych
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Biegła znajomość programu Excel
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość systemu Optima Comarch ERP
  • Sumienność, rzetelność i dobra organizacja pracy
  • Minimum 1 rok doświadczenia w dziale przetargów (mile widziane wsparcie administracyjne)

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Badania / Rozwój

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi