Opis stanowiska pracy
Customer Service & Public Procurement Specialist
Warszawa
NR REF.: 1193807
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i składanie ofert przetargowych (administracja procesem)
- Współpraca z działami: sprzedaży, finansów, regulacji prawnych, rejestracji produktu oraz serwisu
- Zarządzanie procesem wydawania produktów demonstracyjnych (administracja umowami)
- Rejestracja wyrobów medycznych (administracja procesem)
- Wsparcie administracyjne procesów biurowych i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
- Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących opłat środowiskowych i produktowych
- Wsparcie zespołu sprzedażowego w działaniach operacyjnych
- Zarządzanie procesem reklamacji
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie)
- Podstawowa wiedza z zakresu finansów (wystawianie faktur, dokumenty magazynowe)
- Znajomość procedur przetargowych i przepisów dotyczących wyrobów medycznych
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Biegła znajomość programu Excel
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość systemu Optima Comarch ERP
- Sumienność, rzetelność i dobra organizacja pracy
- Minimum 1 rok doświadczenia w dziale przetargów (mile widziane wsparcie administracyjne)
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój