Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/04/2020.

Opis stanowiska pracy


Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw systemu prawa lotniczego w Wydziale II Systemu Prawa Lotniczego w Departamencie Prawno - Legislacyjnym

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udział w inicjowaniu, przygotowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych w celu zapewnienia ich poprawności legislacyjnej i zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Udział w przygotowaniu projektów opinii prawnych w odpowiedzi na zapytania skierowane przez pracowników innych komórek organizacyjnych Urzędu oraz przez podmioty i instytucje zewnętrzne.
  • Analiza i przygotowanie materiałów niezbędnych do przedstawienia i obrony stanowiska Urzędu w trakcie konferencji uzgodnieniowych oraz Komisji Prawniczych.
  • Udział w posiedzeniach Komisji Prawniczych i innych spotkaniach międzyresortowych w celu przedstawienia, wyjaśnienia i obrony przyjętych przez Urząd propozycji w zakresie dotyczącym systemu prawa lotniczego.
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych w ramach legislacji zewnętrznej i udział w spotkaniach międzyresortowych w celu zapewnienia ich zgodności z systemem prawa lotniczego.
  • Udział w spotkaniach organizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu z podmiotami zewnętrznymi dotyczących kwestii merytorycznych, lecz wymagających wsparcia prawnego.
  • Udział w spotkaniach organizowanych przez organizacje międzynarodowe dotyczących kwestii merytorycznych w celu wypracowania projektu aktu prawnego.


Warunki pracy

- udział w spotkaniach wewnętrznych oraz z klientami zewnętrznymi,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.

OFERUJEMY:
- stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej – umowa o pracę;
- proponowany mnożnik max 2,9
- dodatek za wysługę lat (do 20%);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-tka);
- nagrody uznaniowe;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart MultiSport.


Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji.

Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

Kopie dokumentów dot. doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz obszar doświadczenia zawodowego. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia doświadczenia zawodowego.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów.

Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP ULC w zakładce "Praca w ULC" przed złożeniem aplikacji.

Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC".

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: (22) 520 72 17, formalne: (22) 520 72 41/ 74 02, bądź e-mail: rekrutacja@ulc.gov.pl

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze legislacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu systemu prawa lotniczego i działalności Urzędu Lotnictwa Cywilnego
  • Znajomość prawa konstytucyjnego, cywilnego materialnego, europejskiego instytucjonalnego oraz procedury administracyjnej
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Kompetencje behawioralne:współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe z zakresu legislacji lub prawa europejskiego albo status aplikanta
  • Znajomość prawniczych programów komputerowych: LEX, Legalis, Eurlex, Lex Polonica
  • Znajomość języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość wymaganego jako dodatkowego języka obcego lub oświadczenie w tym zakresie
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności określone w wymaganiach dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-03-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LEP-2/3-25/2020"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    24/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry