Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw skarg, wniosków i petycji w Wydziale Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, Departament Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i KartograficznejGłówny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Analiza i rozpatrywanie skarg na działania, w tym na bezczynność i przewlekłość prowadzenia postępowania przez wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz sporządzanie projektów stanowiska Głównego Geodety Kraju w sprawie napływających skarg i wniosków w celu zapewnienia realizacji działań nadzorczych Głównego Geodety Kraju.
- Analiza i rozpatrywanie petycji składanych do Urzędu oraz sporządzanie projektów stanowiska Głównego Geodety Kraju w sprawie napływających petycji mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji Głównego Geodety Kraju.
- Uczestnictwo w kontrolach wewnętrznych, podczas których dokonuje się oceny poprawności realizacji zadań przez kontrolowane komórki organizacyjne, w celu przedstawienia projektu obiektywnej oceny funkcjonowania jednostki.
- Uczestnictwo w kontrolach urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców, wykonywanych w imieniu Głównego Geodety Kraju oraz przygotowywanie, w poleconym zakresie, projektów oceny poprawności realizacji zadań przez kontrolowane jednostki w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
- Monitoring spraw dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad wojewódzkimi inspektorami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz sporządzanie okresowych informacji na temat zaawansowania realizacji spraw, w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju bieżącej informacji w zakresie prawidłowości działania nadzorowanych organów.
- Monitoring funkcjonowania przepisów w zakresie geodezji i kartografii związanych z wykonywaniem zadań przez organy Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, pod kątem ich stosowania i skuteczności w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju informacji na temat pożądanych kierunków zmian.
- Analiza terminowości działania komórek organizacyjnych Urzędu w związku z przekazanymi im do wyjaśnienia zagadnieniami merytorycznymi.
- Opracowywanie projektów analiz, statystyk i sprawozdań związanych z zakresem powierzonych zadań, w tym informacji, opracowań i materiałów do publikacji.
Warunki pracy− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− W budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
− Brak miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio przed budynkiem.
− Wyjazdy służbowe.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Praca wymagająca dyspozycyjności.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pracownikom oferujemy:
• stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• trzynaste wynagrodzenie,
• nagrody uznaniowe,
• możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
• pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe geodezyjne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora publicznego
pozostałe wymagania niezbędne:- Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
- Dobra znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- samodzielność, odpowiedzialność
- systematyczność, dokładność
- znajomość zasad i procedur związanych z przeprowadzaniem kontroli w administracji publicznej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-11-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu