Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Słupsku

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - organizacyjnej w zakresie dokumentów niejawnych Kancelarii Tajnej Zespołu Bezpieczeństwa Informacji Komendy Miejskiej Policji w Słupsku

76-200 Słupsk Komenda Miejska Policji w Słupsku Aleja 3 Maja 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi urządzenia ewidencyjne materiałów niejawnych w oddziale kancelarii tajnej;
  • prowadzi zbiory i ewidencje obowiązujących niejawnych aktów prawnych w zakresie obsługiwanych komórek/jednostek organizacyjnych;
  • kompletuje akta spraw ostatecznie załatwionych do czasu przekazania do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji w Słupsku;
  • wypożycza uprawnionym osobom akta spraw osatecznie załatwionych na podstawie tzw. karty pobrania dokumentu niejawnego;
  • wprowadza meldunki informacyjne do SIO II na rzecz Komisariatu Policji I w Słupsku oraz Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją KMP w Słupsku;
  • sporządza spisy akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokołów brakowania do dokumentacji niearchiwalnej kategorii "BC".


Warunki pracy

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy



  • Naturalne i sztuczne oświetlenie

  • Wymuszona pozycja ciała, wiekszość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • Bariery architektoniczne: brak wind i odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych 

  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, drukarka i telefon.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • W liście motywacyjnym wskaż nazwę stanowiska "starszy inspektor Kancelaria Tajna Zespół Bezpieczeństwa Informacji Komendy Miejskiej Policji w Słupsku".

  • Podpisz własnoręcznie CV i list motywacyjny.

  • Prześlij komplet wymaganych dokumentów w formie papierowej za pośrednictwem poczty lub złóż osobiście w Komendzie Miejskiej Policji w Słupsku Aleja 3 Maja 1, 76-200 Słupsk ( pn. -pt. w godzinach 8.00 -15.00).

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu,poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

  • Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia: około 5000,00 zł brutto plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat.

  • Komenda Miejska Policji w Słupsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Więcej informacji znajdziesz na stronie slupsk.bip.policja.gov.pl.

  • Do składania ofert zachecamy także osoby niepełnosprawne.

  • Komenda Miejska Policji w Słupsku nie odpowiada za kopiowanie treści ogłoszeń i umieszczanie ich na innych potralach internetowych. Komenda Miejska Policji w Słupsku odpowiada wyłączne za treść ogłoszenia umieszczanych na portalach: nabory.kprm.gov.pl, bip.slupsk.kmp.policja.gov.pl.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych i danych osobowych;
  • Właściwa interpretacja przepisów oraz znajomości pracy kancelaryjno - biurowej w zakresie dokumentów niejawnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Słupsku
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Aleja 3 Maja 1
    76-200 Słupsk

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi