Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2021.

Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa III

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw obsługi sekretarsko-biurowej w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego

02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi rejestr wpływu i obiegu korespondencji w dziennikach korespondencyjnych, rejestruje i doręcza przesyłki zainteresowanym komórkom i funkcjonariuszom
  • prowadzi skorowidze imienne do dzienników korespondencyjnych
  • redaguje i sporządza na komputerze pisma urzędowe oraz prowadzi terminarz spotkań Komendanta z interesantami w jednostce i w innych podmiotach zewnętrznych
  • przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych, kompletuje, przechowuje oraz sporządza spisy akt kategorii "A", "BE", "B" do składnicy akt
  • sporządza protokoły brakowania akt kategorii "BC" wytworzonych w ramach wydziału, i po zatwierdzeniu przez Naczelnika i zgodzie Komendanta niszczy je we własnym zakresie, zgodnie z instrukcją archiwalną. Prowadzi rejestry brakowania kategorii "BC"
  • wykonuje inwentaryzację kwartalną - roczną spraw i dokumentów rejestrowanych w dzienniku korespondencyjnym. Sporządza protokoły zdawczo-odbiorcze
  • wykonuje kserokopie wskazanych dokumentów, dystrybuuje kopie zgodnie z dekretacją


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy

  • praca w wymuszonej pozycji ciała

  • budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych

  • brak odpowiednich toalet dla osób niepełnosprawnych

  • brak windy osobowej

  • pomieszczenia bez urządzeń klimatyzacyjnych

  • oświetlenie naturalne i sztuczne



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu wiedzy. W związku z pandemią COVID-19 kandydaci powinni posiadać maseczki i rękawiczki. Rozmowa kwalifikacyjna i test wiedzy zostaną przeprowadzone z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 72 393-47



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
  • komunikatywność
  • współpraca
  • organizacja pracy własnej
  • działanie pod presją
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi programów ze środowiska Microsoft Office
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komuikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
    ul. Opaczewska 8
    02-368 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    27/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry