W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Starszy Konsultant ds. rekrutacji
Miejsce pracy: WarszawaJesteśmy międzynarodową grupą rekrutacyjną obecną w 57 krajach na świecie. Oferujemy pełen zakres usług dla organizacji z każdego sektora rynku. Nasi Klienci mogą liczyć na wsparcie oraz ekspertyzę w każdym obszarze, który chcą rozwinąć – szkolenia, outsourcing kadr i płac, IT contracting, executive search, permanent placement, temporary staffing white&blue collar, outplacement, FDI, raporty płacowe.
Obowiązki:
- pełen cykl rekrutacji na stanowiska o wysokim stopniu wyspecjalizowania
- budowanie długofalowych relacji z kandydatami
- umacnianie relacji biznesowych z obecnymi klientami
- projektowanie kampanii rekrutacyjnych od A do Z
- reprezentowanie firmy na przetargach, spotkaniach biznesowych oraz szkoleniach zewnętrznych
- codzienna współpraca z klientami zewnętrznymi i wspieranie ich podczas procesów rekrutacji jako ekspert posiadający szeroką wiedzę o lokalnym rynku pracy
- praca z bazą danych
- sporządzanie raportów oraz prognoz dotyczących realizowanych procesów rekrutacyjnych
Wymagania:
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w rekrutacji specjalistów w sektorach takich jak: Sales & Marketing, FMCG, HR & Administration
- doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami
- chęć do przyswajania nowej wiedzy w ciągle zmieniającej się branży
- proaktywność w działaniu i podejmowaniu decyzji
- dbałość o szczegóły, dokładność oraz znakomite umiejętności komunikacyjne
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Korzyści:
Benefity:
- możliwość realizacji własnych pomysłów - przestrzeń do swobodnego działania
- atrakcyjne wynagrodzenie bonusowe (bez limitów, czy progów; średnia miesięczna premia to 50% wynagrodzenia podstawowego wzwyż)
- świetna atmosfera w pracy, biuro w samym centrum Poznania
- indywidualna ścieżka kariery oraz plan rozwojowy pozwalający zrealizować Twoje ambicje
- pakiet dedykowanych szkoleń, który rozwinie Twój potencjał oraz poszerzy kompetencje
- regularne dostawy świeżych owoców do biura
- ubezpieczenie medyczne premium
- karta multisport plus lub system multikafeteryjny
- możliwość skorzystania z home office
- praca ramię w ramię z doświadczonym dyrektorem o kilkunastoletnim stażu w firmie
- budowanie firm, działów, zespołów od podstaw dla największych światowych marek