Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja Biurowa", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

777 ofert pracy dla: Administracja Biurowa

Sortuj według:
  • Parli Italiano? Abbiamo quello che fa per te! We don't expect you to already have professional experience. That's exactly what we will provide you with through our extensive training. If you join our team we will give you the opportunity to become an HR specialist for one (or more...) EMEA countries. As HR Administration and Customer Service Specialist with Italian you will: Act as a first line of ...

  • Certyfikat agencji zatrudnienia nr 13347 Dla naszego klienta, firmy z branży IT, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku: Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy Zakres obowiązków: - Wystawianie i obsługa faktur - Prowadzenie księgowości - Księgowanie faktur - Sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych oraz sprawozdań finansowych - Kontakt z urzędami - Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów - Archiwizacja dokumentów ...

  • Pracownik produkcji (m/k)

    Trenkwalder

    Aleksandrów Łódzki, łódzkie

    Obowiązki:montaż elementów,obsługa maszyn,kontrola jakości,montaż, dokonywanie pomiarów,obróbki ręczne,pakowanie.Wymagania:doświadczenie w pracy na produkcji,doświadczenie w montażu,wykształcenie min. zawodowe,mile widziana umiejętność posługiwania się suwmiarką.Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,atrakcyjne wynagrodzenie + wzrost wynagrodzenia za staż,pracę w ...

  • Zakres obowiązków: Rejestracja dokumentów w systemie, Wsparcie prac administracyjnych i księgowych. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe, Znajomość pakietu MS Office, Dobra znajomość języka francuskiego, Bardzo dobra obsługa komputera, Chęć nauki, Terminowość i rzetelność. Oferujemy: Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę, Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę, Zatrudnienie w dynamicznie ...

  • Obowiązki: Obsługa recepcji, Odbieranie i koordynacja obiegu dokumentów, Rezerwacje hoteli, Zamawianie transportów, rejestrowanie dokumentów transportowych, Rejestrowanie kart pracy, Współpraca z działami firmy. Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Doświadczenie we współpracy z działem logistyki będzie dodatkowym atutem, Nasz klient oferuje przyuczenie w przypadku braku wiedzy w ...

  • Zakres obowiązków: • Wsparcie prac administracyjno- księgowych.Wymagania: Wykształcenie ekonomiczne średnie lub wyższe (preferowane: Finanse, Rachunkowość, Ekonomia), Znajomość pakietu MS Office, Doświadczenie na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka francuskiego, Bardzo dobra obsługa komputera, Terminowość i rzetelność. Oferujemy: Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę, Zatrudnienie ...

  • Zadania: Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na zlecenie kierownika Zamawianie materiałów firmowych, ewidencja zamówień, korekta, sprawdzanie poprawności zamówień Rozpisanie faktur zbiorczych Obsługa interesantów/ klientów/ pracowników (w tym udzielanie informacji) Przygotowanie korespondencji wewnętrznej do wysyłki;Opieka nad salami konferencyjnymi Nadzorowanie porządku i czystości powierzonego ...

  • Inżynier procesu produkcji (m/k)

    Trenkwalder

    Kalisz, Mielec, Rzeszów, Wrocław, zagranica

    Obowiązki:analiza dokumentacji (normy, rysunki konstrukcyjne) i opracowywanie procesów technologicznych w oparciu o wymagania klienta,podejmowanie działań mających usprawnienie procesów produkcyjnych w firmie (w tym również optymalizacja istniejących procesów technologicznych),wdrażanie do produkcji nowych produktów z doborem optymalnego oprzyrządowania i parametrów pracy,opracowywanie dokumentacji ...

  • Obowiązki: Monitorowanie jakości pracy Zleceniobiorców, Analiza i sprawdzanie poprawności danych Weryfikacja danych zawartych w systemie pod względem ilościowym i jakościowym Bieżąca kontrola jakości zgodnie z ustalonymi standardami i instrukcjami oraz zgłaszanie rozbieżności i problemów, Bieżący kontakt ze Zleceniobiorcami oraz ich Koordynatorami w celu usprawnienia pracy i poprawy wyników ...

  • Kim jesteśmy? Polską firmą z branży Contact Center, która tylko w ciągu ostatniego roku rozwinęła swój zespół z 30 do 120 osób (i jesteśmy z tego bardzo dumni). Od swoich współpracowników nie oczekujemy doświadczenia ani specjalistycznego wykształcenia. Wierzymy, że każdy zasługuje na szansę, by stać się częścią dobrego zespołu i mieć szansę na rozwojową pracę w komfortowych warunkach. Jeśli chcesz wspiąć ...

  • Zakres obowiązków: • Kontakt i współpraca z dostawcami, urzędami oraz partnerami biznesowymi • Koordynacja obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy • Przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań wraz z koordynacją sal konferencyjnych • Dokonywanie zakupów na potrzeby biura/ dbanie o zaopatrzenie biura • Bieżąca organizacja i koordynacja pracy biura • Bieżąca pomoc w pracach zespołów projektowych • Przygotowywanie ...

  • Do naszego biura przy rondzie Czyżyńskim poszukujemy otwartych i komunikatywnych osób zainteresowanych rozwojem swojego potencjału oraz zdolności sprzedażowych. Konsultant ds. Sprzedaży i obsługi klienta biznesowego 3500zł netto! Zadania: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta biznesowego (przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą) Budowanie dobrych relacji z klientem ...

  • Jesteśmy krakowską firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta, głównie na terenie Europy. Pomimo wielojęzykowego charakteru nie jesteśmy korporacją. Wierzymy, że ludzie to największy skarb ale też największe wyzwanie. Systematycznie wkraczamy na nowe rynki i powiększamy zespoły – to znak, że warto do nas dołączyć! W tym momencie powiększamy rynek: FRANCUSKI. Poszukujemy ...

  • Rola wspierająca w stabilnej firmie językowej, doskonały krok w karierze dla studentów zaocznych bądź absolwentów, którzy wiążą swoją zawodową przyszłość z pracą biurową lub chcą nabrać doświadczenia w wielu różnych obszarach z tego zakresu zawodowej aktywności. Główne zadania • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura • Organizowanie przestrzeni pracy dla innych • Dbanie o prawidłowy obieg informacji w ...

  • - organizacja szkoleń otwartych - kontakty z klientami - potwierdzanie zgłoszeń i terminów - kontakty z trenerami - ustalanie terminów i przygotowywanie umów - aktualizacja informacji na stronach internetowych - przygotowanie materiałów szkoleniowych, certyfikatów i zaświadczeń - przygotowanie i wysyłka korespondencji - wykształcenie preferowane wyższe - doświadczenie na podobnym stanowisku 1 rok - bardzo dobra ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja Biurowa", na email?

Utwórz powiadomienie e-mail
do góry