Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy. W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów. Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach. Grafton to globalna firma rekrutacyjna, która wchodzi w skład Gi Group Holding, międzynarodowego ekosystemu oferującego usługi HR, zasięg działania obejmuje ponad 30 krajów. Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Gdańsk, pomorskie
Praca doradcy techniczno-handlowego w innowacyjnym, międzynarodowym środowisku. Wymagane: wykształcenie wyższe, doświadczenie sprzedażowe, umiejętności interpersonalne i j. angielski. Oferowane stabilne zatrudnienie, samochód służbowy, atrakcyjne wynagrodzenie z premiami i szkolenia rozwojowe.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Kraków, małopolskie
Customs Admin position requiring French & English proficiency. Responsibilities incl. tariffication of goods, documentation prep, data management. Benefits: full-time contract, multisport card, medical care, lunch card, life insurance, gift cards, movie tickets. Development opportunities. Apply via 'Apply now' button. Salary rates provided are gross. Final salary depends on candidate's skills m...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Poznań, wielkopolskie
Senior Specjalista ds. Personelu i Płac z językiem angielskim. Oczekiwane doświadczenie 3-4 lata. Zalety: umowa o pracę, opieka medyczna, karta sportowa, praca hybrydowa, premia roczna. Współpraca z HR, raportowanie, mentoring. Preferowane znajomości: jęz. angielski, prawo pracy, procesy kadrowo-płacowe, systemy emerytalne. Brak informacji o wynagrodzeniu.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Poznań, wielkopolskie
Oferta pracy dla SSC Accounting Managera z wymaganiami dot. zarządzania finansowo-księgowego, standardów raportowania, doświadczenia w SAP, j. angielskiego. Oferuje umowę o pracę, pakiet benefitów, premię roczną, pracę hybrydową, nowoczesne biuro.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Rzgów, łódzkie
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu z wymogiem znajomości języka angielskiego i programu SAP. Benefity to umowa o pracę, opieka medyczna, karta sportowa i wydarzenia integracyjne.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Poznań, wielkopolskie
Staż wsparcia administracyjnego z umową zlecenie na 3 miesiące, szkoleniem, atrakcyjnym wynagrodzeniem. Wymagane wykształcenie wyższe, znajomość Ms Office, j. angielskiego B1/B2.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Poznań, wielkopolskie
Koordynator ds. sprzedaży w branży motoryzacyjnej. Wymagane min. 3-4 lata doświadczenia. Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, premia, samochód służbowy. Praca mobilna i zdalna.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Łódź, łódzkie
Praca dla Inżyniera sprzedaży w rejonie Europy Środkowej. Wymagane wykształcenie techniczne, znajomość języka angielskiego, umiejętności komunikacyjne. Benefity to ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, premie, dofinansowanie na kulturę i program rozwoju zawodowego.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Warszawa, mazowieckie
Oferta pracy dla Konsultanta Beauty z doświadczeniem, wysokie wynagrodzenie, korzyści zawodowe, stabilne zatrudnienie na pełen etat. Wymagana znajomość angielskiego i pracy w weekendy.
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Sosnowiec, śląskie
Stanowisko: Specjalista ds. finansów i kontroli. Wymagania: 2-letnie doświadczenie w finansach, znajomość angielskiego i polskiego, wykształcenie wyższe ekonomiczne. Korzyści: stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, hybrydowy tryb pracy (2 dni zdalne), elastyczne godziny, konkurencyjne wynagrodzenie, benefity pozapłacowe. Zakres zadań obejmuje m.in. budżetowanie, kontroling, przygotowywanie rap...
Ostatnia aktualizacja wczoraj