Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw wsparcia administracyjnego procesów USIG w Wydziale Utrzymania i Eksploatacji SIG, Departament Informatyzacji

00-926 Warszawa ul. Żurawia 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wspiera procesy planowania, przygotowania i monitorowania postępowań o zamówienie publiczne w zakresie utrzymania i eksploatacji systemów teleinformatycznych GUGiK, w tym postępowania realizowane ze środków Unijnych, w celu zapewnienia ciągłości pracy systemów informatycznych SIG
  • wspiera procesy planowania, przygotowania i monitorowania budżetu w zakresie zadań wykonywanych przez wydział utrzymania i eksploatacji SIG, w celu zapewnienia prawidłowego i celowego wykonania zadań budżetowych
  • wspiera proces przepływu informacji w Urzędzie o wystąpieniu incydentów komputerowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa cyberprzestrzeni w Urzędzie, w celu prawidłowego funkcjonowania procesu zarządzania bezpieczeństwem informacji
  • wspiera proces utrzymywania w aktualności ewidencji zasobów infrastruktury teleinformatycznej będącej częścią SIG w tym informacje o gwarancjach i wsparciu technicznym, w celu zapewnienia aktualności bazy CMDB
  • wspiera proces utrzymania dokumentacji środowiska teleinformatycznego GUGiK, w tym w zakresie zgodności dokumentacji z regulacjami wewnętrznymi, w celu zapewnienia aktualnej dokumentacji systemów SIG
  • współpracuje z podmiotami świadczącymi usługi II i III linii wsparcia dla elementów infrastruktury SIG oraz wspiera procesy w ewidencjonowaniu i rejestracji działań związanych z obsługą umów utrzymaniowych związanych z realizacją zadań w wydziale m.in. przy użyciu narzędzia ITSM lub innych, w celu zapewnienia ciągłości procesu zarządzania incydentami i problemami
  • administruje narzędziami wspomagającymi realizację procesów w ramach zadań Wydziału USiG.


Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera

  • praca w warunkach narażenia na stres

  • wyjazdy służbowe

  • wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej


Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (są podjazdy oraz winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz osób niewidomych).


Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.


Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1 - znajomość języka umożliwiająca czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej
  • rzetelność i sumienność
  • dobra znajomość obsługi i praktycznego zastosowania narzędzi pakietu Microsoft Office
  • podstawowa znajomość pojęć związanych z infrastrukturą teleinformatyczną
  • znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność zarządzania systemami informatycznymi w oparciu o ITIL
  • umiejętności obsługi systemu ITSM
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym
  • znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą teleinformatyczną
  • znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-17
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi