Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw certyfikacji i procedur w Wydziale Certyfikacji, Zarządzania Finansowego EIS i Procedur w Departamencie Współpracy Terytorialnej

00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Certyfikuje wydatki w programach EWT 2014-2020, m.in. weryfikuje deklaracje IZ, analizuje wyniki kontroli i dane dotyczące wydatków, przygotowuje wnioski o płatność i zestawienia wydatków, opiniuje i zatwierdza dokumenty wdrożeniowe
  • Monitoruje wdrażanie strategii i programów EWT 2014-2020, m.in. monitoruje postęp finansowy, identyfikuje problemy i zagrożenia, analizuje materiały i tworzy prognozy
  • Wdraża programy EWT 2014-2020, m.in. analizuje i przygotowuje dokumenty wdrożeniowe, prowadzi konsultacje, uczestniczy w pracach Zespołu ds. Samooceny Ryzyka i innych
  • Nadzoruje realizację porozumień zawartych przez Ministerstwo z Urzędami Wojewódzkimi i Centrum Projektów Europejskich w programach EWT 2014-2020
  • Zapewnia funkcjonowania kontroli zarządczej/ zarządzania ryzykiem w DWT, m.in. identyfikuje ryzyka, inicjuje i koordynuje proces samooceny kontroli zarządczej
  • Weryfikacja Raportów z postępu Pomocy Technicznej oraz zamówienia publiczne w ramach EIS 2014-2020


Warunki pracy


  • Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • Zagrożenie korupcją

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 22 273 81 38 zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 73 19

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.

  • Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze funduszy unijnych lub zamówień publicznych lub w komórkach finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zasad regulujących wdrażanie funduszy unijnych, w szczególności rozliczania środków UE
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, umiejętności analityczne
  • umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
    • Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-12-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.
    Lub w formie papierowej na adres:
    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji: 125 DWT
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    29/11/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry