#

Specjalista HR ds. rozliczania czasu pracy (m/k)

Trenkwalder

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista HR ds. rozliczania czasu pracy (m/k)

Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy
  • zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w dużej międzynarodowej organizacji,
  • pracę w systemie hybrydowym (50% office / 50% home office),
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie do karty sportowej.

Twoje zadania
  • prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników,
  • monitorowanie i kontrolowanie wykorzystywanych absencji: urlopy, zwolnienia lekarskie i pozostałe nieobecności,
  • bieżące monitorowanie w systemie danych dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie,
  • sporządzanie raportów, analiz i zestawień w oparciu o dane systemowe,
  • wprowadzanie urlopów i innych nieobecności do systemu kadrowo-płacowego,
  • rozliczanie godzin nadliczbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy,
  • czynny udział w modernizacji i implementowaniu nowych systemów,
  • stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych, nowoczesnych rozwiązań dotyczących planowania i rozliczania czasu pracy,
  • współpraca z menadżerami w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy,
  • bieżące monitorowanie i zgłaszanie błędów w zakresie planowania czasu pracy oraz monitorowanie błędów w zakresie jego rozliczania,
  • bieżące monitorowanie przekroczeń wynikających z przepisów kodeksu pracy i regulaminu pracy.

Twoje kwalifikacje
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 4-5 lat,
  • dogłębna znajomość systemów i procesów rozliczania czasu pracy i płac,
  • doświadczenie w obsłudze systemów do rozliczeń godzin pracy,
  • znajomość prawa pracy,
  • duża umiejętność wykorzystywania technologii,
  • doświadczenie w tworzeniu raportów płacowych i godzinowych,
  • doświadczenie w implementowaniu systemów payroll / płac / IT,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Numer referencyjny
a0tbI00000ONGsgQAH
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi