W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. organizacji eventów
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, agencji reklamowo-eventowej poszukujemy:
Specjalisty ds. organizacji eventów
Zadania:
- kontakt z Klientem od przygotowania oferty do jej realizacji i rozliczenia we współpracy z Event Managerem
- utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych z ze stałymi jak i nowymi klientami;
- negocjacje warunków z podwykonawcami
- przygotowywanie prezentacji marketingowych;
- wdrażanie nowych projektów do firmy w oparciu o ustalenia z klientami oraz koordynowanie postępu prac projektowych;
- koordynowanie komunikacji między klientem a zespołem.
Wymagania:
- dobra znajomość Excela i Power Pointa
- umiejętności analitycznego myślenia i determinacji w dążeniu do wyznaczonego celu;
- umiejętność pozyskiwania nowych relacji biznesowych;
-zdolność pracy pod presją czasu;
- bardzo dobra znajomości języka angielskiego;
- prawo jazdy kat. B.
Korzyści:
- umowa o pracę
- ciekawe, niestandardowe benfity