#

Specjalista ds. marketingu

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: Łódź

.

Twoje zadania:

  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej w celu osiągnięcia celów firmy
  • prowadzenie działań marketingowych wpływających na wzrost sprzedaży
  • zarządzanie kampaniami reklamowymi
  • przygotowywanie treści do mediów społecznościowych oraz na stronę internetową
  • analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych
  • organizacja i udział w wydarzeniach branżowych, targach i konferencjach

Czego oczekujemy:

  • wykształcenie wyższe o profilu marketingowym, handlowym lub pokrewnym
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowana branża medyczna)
  • biegła znajomość narzędzi marketingu cyfrowego oraz pakietu MS Office
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • umiejętność pracy zarówno w zespole, jak też samodzielnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • gotowość do wyjazdów służbowych (targi, eventy)

Benefity:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, z wynagrodzeniem na poziomie rynkowym
  • elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej
  • narzędzia niezbędne do pracy
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się, rozpoznawalnej na rynku firmie

 

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

 

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search


Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi