W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. kampanii marketingowych
Miejsce pracy: WarszawaJesteś pasjonatem/pasjonatką piłki nożnej? Oglądasz mecze reprezentacji i kibicujesz naszym piłkarzom? Chcesz połączyć swoje sportowe zainteresowania z pracą w marketingu i masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych?
Jesli tak - ta oferta jest dla Ciebie!
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma działająca w obszarze marketingu sportowego, będąca sponsorem m.in.reprezentacji piłki nożnej w Polsce.
Jako zatrudniony Specjalista ds. Kampanii Marketingowych będziesz odpowiedzialny m.in. za:
- prowadzenie kampanii wizerunkowych oraz udział w opracowaniu planów komunikacyjnych i strategii marketingowych
- przygotowanie short i long term planów strategii marki
- planowanie, przygotowanie i współrealizacja kampanii wizerunkowych
- przygotowywanie komunikacji performance w tym dedykowanych podstron
- opracowywanie cross-departamentowych projektów wspierających cele biznesowe
- współpracę z agencjami zewnętrznymi i partnerami biznesowymi.
Requirements:
- min.1- 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu przy prowadzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych
- doświadczenie w obszarze komunikacji i marketingu (preferowana agencja reklamowa lub dom mediowy)
- praktyka w pracy na markach w kilku kategoriach
- znajomość kluczowych kanałów komunikacji wraz z różnymi strategiami optymalizacji,
- wielozadaniowość i zdolność do samodzielnego prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
- umiejętność pracy zespołowej
- umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego
Benefits:
- stabilne zatrudnienie
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz premie za wyniki w pracy
- bogaty pakiet benefitów pozapłącowych (w tym m.in, darmowe bilety na imprezy sportowe)
- biuro w Warszawie możliwość pracy zdalnej