Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/01/2021.

Opis stanowiska pracy

2-16-58833
Wynagrodzenie: 5000 - 7000 PLN

Dla naszego Klienta - skandynawskiej firmy z sektora prywatnych usług medycznych i ratowniczych, poszukujemy osób na stanowisko:

Service Desk Specialist

Zapraszamy osoby, które nie boją się wyzwań i pracy w międzynarodowym środowisku. W zespole będziesz pracował z osobami z 25ciu krajów i różnorodnych kultur.

Główne obowiązki to:
- 1/2 linia wsparcia użytkowników w obszarze software (Microsoft) i hardware,
- Wsparcie aplikacji,
- Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym,
- Diagnozowanie i przekazywanie złożonych problemów technicznych do wyższych linii wsparcia.

Wymagania:
- Min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomość środowiska Microsoft (AD, Office),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny
- Rozwinięte kompetencje miękkie, takie jak: komunikatywność, umiętność pracy w zespole, otwartość.

Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie w firmie o skandynawskiych korzeniach i typowej dla "work life balance" atmosferze pracy,
- Prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie,
- Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym.

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry