Dla naszego Klienta - skandynawskiej firmy z sektora prywatnych usług medycznych i ratowniczych, poszukujemy osób na stanowisko:
Service Desk Specialist
Zapraszamy osoby, które nie boją się wyzwań i pracy w międzynarodowym środowisku. W zespole będziesz pracował z osobami z 25ciu krajów i różnorodnych kultur.
Główne obowiązki to:
- 1/2 linia wsparcia użytkowników w obszarze software (Microsoft) i hardware,
- Wsparcie aplikacji,
- Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym,
- Diagnozowanie i przekazywanie złożonych problemów technicznych do wyższych linii wsparcia.
Wymagania:
- Min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomość środowiska Microsoft (AD, Office),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny
- Rozwinięte kompetencje miękkie, takie jak: komunikatywność, umiętność pracy w zespole, otwartość.
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie w firmie o skandynawskiych korzeniach i typowej dla "work life balance" atmosferze pracy,
- Prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie,
- Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym.
Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży. Rozwiń