W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Service Delivery Consultant
Miejsce pracy: WarszawaMoim Klientem jest globalny lider pochodzenia skandynawskiego znany ze swojego innowacyjnego podejścia do biznesu i wysokich standardów pracy.
Dla tego właśnie Klienta poszukuję profesjonalnego Service Delivery Managera, który będzie pracował w zespole należącym do globalnego IT Service Delivery Centre zlokalizowanego w Warszawie. Obecnie praca 100% zdalnie.
Do głównych zadań należą:
- Utrzymanie relacji biznesowych z interesariuszami na poziomie międzynarodowym (głównie Europa i USA)
- Odpowiedzialność za dostarczenie serwisów według najwyższych standardów i ustalonych poziomów
- Prezentowanie strategii odnośnie rozwiązań i serwisu IT
- Identyfikowanie nowych potrzeb ze strony biznesu odnośnie rozwoju usług IT
- Tworzenie, omawianie i bieżące analizowanie service agreements
- Pełnienie roli konsultanta i doradcy w zakresie projektów i procesów ITCS
- Identyfikowanie obszarów serwisu mogących podlegać tranzycji do Delivery Centrum w Polsce
Wymagania:
- Minimum 3 lata w zarządzaniu dostarczeniem serwisów IT w globalnym środowisku dla wewnętrznych lub zewnętrznych Klientów komunikując z kluczowymi interesariuszami
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zrozumienie strategicznych decyzji w firmie i silnie biznesowe nastawienie
- Doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami
- Znajomość narzędzi ITSM (Service Manager lub inne)
- Certyfikacja ITIL
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy z różnymi jednostkami technicznymi, operacyjnymi itd.
- Pozytywne nastawienie, umiejętność motywowania i drive’owania procesów
- Umiejętności analityczne oraz szybkiego podejmowania decyzji
Korzyści:
- Możliwość pracy na poziomie Globalnym
- Umowa o pracę
- Prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym