Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Senior Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa
3-23-57074
Wynagrodzenie: 8999 - 19999 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży ubezpieczeń, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Senior Account Manager

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie projektami związanymi z pozyskiwaniem i utrzymaniem pozytywnych relacji z klientami korporacyjnymi firmy;
- Bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie świadczenia usługi, doradztwa, monitorowania realizowanych procesów;
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz śledzenie działań konkurencji;
- Prowadzenie negocjacji warunków.

Wymagania:
- Wcześniejsze doświadczenie w zakresie ubezpieczeń (kredytowych) i / lub usług finansowych i /lub zarządzaniu portfelem klientów;
- Biegła znajomość j. angielskiego;
- Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne do prowadzenia negocjacji na szczeblu wyższym, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie;
- Nastawienie na świadczenie najwyższej jakości usług naszym klientom;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, pracy w zespole i dbałości o szczegóły.

Korzyści:
- Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisko biznesowe;
- Elastyczne godziny pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Pakiet prywatnej opieki medycznej;
- Pracę w nowoczesnym biurze blisko centrum miasta (Wola).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi