Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. rozwoju produktu
Miejsce pracy: ZawiercieZakres obowiązków:
- wspieranie Managera produktu w realizacji bieżących zadań,
- analizowanie rynku urządzeń okulistycznych pod katem oferowanych produktów,
- uczestniczenie w procesie tworzenia wytycznych do rozwoju sprzętu oraz oprogramowania,
- utrzymywanie kontaktu z klientami oraz dystrybutorami w zakresie obsługi produktowej i wiedzy merytorycznej,
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych,
- reprezentowanie firmy na targach i kongresach międzynarodowych,
- współtworzenie dokumentacji produktowej, materiałów szkoleniowych oraz promocyjnych,
- angażowanie się w prowadzone badania kliniczne i oceny,
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz innymi działami w ramach organizacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z medycyną, okulistyką, marketingiem lub pokrewne),
- doświadczenie zawodowe w firmie mającej kontakty z klientami zagranicznymi, będzie dodatkowym atutem,
- mile widziana znajomość branży urządzeń medycznych (preferowana okulistyka lub pokrewne),
- biegła znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie),
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- gotowość do pracy stacjonarnej oraz dyspozycyjność do podróży służbowych (uczestniczenie w targach i kongresach międzynarodowych),
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku,
- szeroka ekspansja na kontakty międzynarodowe,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie.