#

Specjalista ds. rozwoju produktu

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Zawiercie, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. rozwoju produktu

Miejsce pracy: Zawiercie

Zakres obowiązków:

  • wspieranie Managera produktu w realizacji bieżących zadań,
  • analizowanie rynku urządzeń okulistycznych pod katem oferowanych produktów,
  • uczestniczenie w procesie tworzenia wytycznych do rozwoju sprzętu oraz oprogramowania,
  • utrzymywanie kontaktu z klientami oraz dystrybutorami w zakresie obsługi produktowej i wiedzy merytorycznej,
  • prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych,
  • reprezentowanie firmy na targach i kongresach międzynarodowych,
  • współtworzenie dokumentacji produktowej, materiałów szkoleniowych oraz promocyjnych,
  • angażowanie się w prowadzone badania kliniczne i oceny,
  • współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz innymi działami w ramach organizacji.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z medycyną, okulistyką, marketingiem lub pokrewne),
  • doświadczenie zawodowe w firmie mającej kontakty z klientami zagranicznymi, będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziana znajomość branży urządzeń medycznych (preferowana okulistyka lub pokrewne),
  • biegła znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie),
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • gotowość do pracy stacjonarnej oraz dyspozycyjność do podróży służbowych (uczestniczenie w targach i kongresach międzynarodowych),
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne.

Korzyści:

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku,
  • szeroka ekspansja na kontakty międzynarodowe,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi