W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Regional Sales Manager
Miejsce pracy: WarszawaNaszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży przemysłowej, producent specjalistycznych maszyn roboczych. Obecnie w związku z rozbudowaniem struktur firmy, poszukujemy Regionalnego Managera Sprzedaży.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.
- realizacja założnych celów sprzedażowych
- rozwój sieci sprzedaży poprzez poszukiwanie nowych dystrybutorów (dealerów) na powierzonym terenie
- wsparcie sprzedażowe obecnych dystrybutorów i partnerów handlowych
- udział w targach i wydarzeniach branżowych promujacych markę
- monitorowanie rynku konkurencji
- prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych dla dystrybutorów oraz wsparcie posprzedażowe
- raportowanie działań do Zarządu
Wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprzedażowym w branży przemysłowej/technicznej/maszyn roboczych, budowlanych itp.
- znajomość języka angielskiego pozwalajaca na swobodną komunikację
- dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie kraju (czynne prawo jazdy kat. B)
- nastawienie na klienta i realizacje powierzanych celów
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych, szkoleń i prezentacji
- wykształcenie wyższe
Korzyści:
- wynagrodzenie podstawowe adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz premia roczna uzależniona od osiagnietych wyników
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (dobrej klasy samochód służbowy, PC, komórka)
- możliwość rozwoju zawodowego
- samodzielność w działaniu
- zatrudnienie na UoP
- miejsce pracy - Łomianki