Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Regional Sales Manager

Miejsce pracy: Warszawa
1-23-65622-1

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży przemysłowej, producent specjalistycznych maszyn roboczych. Obecnie w związku z rozbudowaniem struktur firmy, poszukujemy Regionalnego Managera Sprzedaży.

Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.
- realizacja założnych celów sprzedażowych
- rozwój sieci sprzedaży poprzez poszukiwanie nowych dystrybutorów (dealerów) na powierzonym terenie
- wsparcie sprzedażowe obecnych dystrybutorów i partnerów handlowych
- udział w targach i wydarzeniach branżowych promujacych markę
- monitorowanie rynku konkurencji
- prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych dla dystrybutorów oraz wsparcie posprzedażowe
- raportowanie działań do Zarządu

Wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprzedażowym w branży przemysłowej/technicznej/maszyn roboczych, budowlanych itp.
- znajomość języka angielskiego pozwalajaca na swobodną komunikację
- dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie kraju (czynne prawo jazdy kat. B)
- nastawienie na klienta i realizacje powierzanych celów
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych, szkoleń i prezentacji
- wykształcenie wyższe

Korzyści:
- wynagrodzenie podstawowe adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz premia roczna uzależniona od osiagnietych wyników
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (dobrej klasy samochód służbowy, PC, komórka)
- możliwość rozwoju zawodowego
- samodzielność w działaniu
- zatrudnienie na UoP
- miejsce pracy - Łomianki

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi