W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Procurement specialist with Spanish
Miejsce pracy: WarszawaFor our Client international company, due to its fast development of international structures, we are looking for:
Procurement specialist with Spanish
- Entering data into system based on request from organization
- Guiding the Client’s employees through the appropriate ways of buying
- Maintaining and informing them on the status of purchase orders
- Sending orders to suppliers, completing small orders from organization
- Investigating in case of differences between orders and invoices
- Answering questions regarding orders / invoices from own organization and/or suppliers
- Creation of external employees accounts and processing all changes based on requests from the organization
- Preparing reports, monitoring contracts, quality management
- Performing sanity check
- Supporting AP and P2P team
Requirements:
- Fluent English and Spanish
- Min. 1 year of experience in customer service/orders management/administration/supply chain
- Preferred experience with procurement tools
- Proficiency on Excel use
- Good understanding of procurement processes
- Good communication skills and proactive personality, organisation, business orientation
Benefits:
- Attractive financial conditions
- Employement contract
- Sport card
- Private medical care
- Work in dynamic team with stakeholders around the world