#

Office Manager (m/k)

Trenkwalder

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Office Manager (m/k)

Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy
  • pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnej globalnej organizacji,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie karty MultiSport, lunch pass,
  • premię roczną,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym przedsiębiorstwie.

Twoje zadania
  • samodzielna organizacja i nadzorowanie bieżącego funkcjonowania biura spółki,
  • inicjatywa w identyfikowaniu i wdrażaniu usprawnień w codziennych procesach biurowych,
  • koordynacja obiegu dokumentów oraz zarządzanie korespondencją,
  • profesjonalne podejście do gości oraz umiejętność reprezentowania firmy w kontaktach zewnętrznych,
  • umiejętność planowania działań oraz konsekwentnego realizowania zadań w określonych terminach,
  • utrzymywanie sprawnego funkcjonowania infrastruktury i wyposażenia biura,
  • zarządzanie kalendarzem spotkań, wizyt, sal konferencyjnych,
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami, zamawianie materiałów biurowych, sprzętów i wyposażenia,
  • zdolność do efektywnego zarządzania czasem i priorytetami,
  • nadzór i współpraca z zewnętrznymi usługodawcami,
  • organizacja spotkań biznesowych i wizyt gości,
  • wsparcie w koordynacji wydarzeń firmowych,
  • wsparcie administracyjne pracowników biura w codziennej organizacji pracy.

Twoje kwalifikacje
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 4 lata,
  • gotowość do pracy stacjonarnej,
  • język angielski na poziomie min. B2,
  • bardzo dobra organizacja pracy i zdolność samodzielnego zarządzania powierzonym obszarem,
  • umiejętność podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów i działania bez potrzeby stałego nadzoru,
  • motywacja i zaangażowanie w działaniu,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • bardzo dobra znajomość MS Office, ekstrakcja i obróbka danych.

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Armii Krajowej.

Numer referencyjny
a0tbI00000L0tQRQAZ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi