W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Coordinator
Miejsce pracy: WarszawaFor our Client, we are looking for candidates for:
Office Coordinator
- telephone switchboard handling, taking and redirecting calls,
- preparing documents for sending
- business trips organizing,
- keeping the calendar of the Board,
- translations from / into English,
- preparing respective reports and summaries,
Wymagania:
- at least one year of experience on a similar position,
- strong interpersonal and communication skills,
- multitasking and organizational skills,
- very good English
- very good MS Office
Korzyści:
- Supportive and friendly working environment
- Private health care
- Opportunities to grow the career