Opis stanowiska pracy
Office & Culture Manager
Warszawa
NR REF.: 1193774
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy, której biuro zlokalizowane jest w północno- wschodniej części Warszawy ( prawy brzeg Wisły) poszukujemy obecnie osoby na stanowisko : Office & Culture Manager.
Szukamy osoby, która stanie się sercem naszego biura – kimś, kto z pasją i zaangażowaniem zadba o codzienne funkcjonowanie przestrzeni pracy, wesprze Prezesa Zarządu i zespół HR oraz będzie współtworzyć przyjazną, zintegrowaną atmosferę wśród zespołu.
Jeśli:
- masz około 2 lat doświadczenia w podobnej roli ( Asystent Biura/ Office Coordinator)
- znasz język angielski na poziomie minimum komunikatywnym ( B2)
- potrafisz działać samodzielnie, z inicjatywą i wysoką kulturą osobistą
- lubisz ludzi, dbasz o detale i potrafisz tworzyć przestrzeń, w której inni czują się dobrze.czujesz się jak ryba w wodzie w organizacji spotkań, zarządzaniu kalendarzem i dokumentacją
- masz „start-upowego ducha” – energię, pomysły i chęć do działania, lubisz, gdy coś się dzieje
- i to Ty jesteś tą osobą, która sprawia, że się dzieje
to może być Twoje miejsce!
Co będzie należało do Twoich zadań?
- będziesz zarządzać harmonogramem Prezesa, planować spotkania i dbać o to, by wszystko działało jak w zegarku.
- sporządzisz notatki ze spotkań i przypilnujesz, by żadne ważne ustalenie nie umknęło w natłoku zadań.
- zadbasz o sprawny obieg korespondencji, dokumentacji i procesów decyzyjnych.
- zaplanujesz służbowe wyjazdy i zadbasz o ich rozliczenie – bez stresu i niespodzianek.
- zadbasz o estetykę, porządek i codzienne zaopatrzenie, by każdy dzień w biurze zaczynał się dobrze.
- będziesz łączyć świat zewnętrzny z naszym biurem, dbając o sprawne serwisy i dostawy.
- Twoim celem będzie stworzenie przestrzeni, w której po prostu dobrze się pracuje.
- zostaniesz współorganizatorem wydarzeń i inicjatyw wellbeingowych – od integracji po akcje prozdrowotne – będziesz mieć realny wpływ na atmosferę w firmie.
- pomożesz w komunikacji wewnętrznej i działaniach HRBP, by każdy czuł się dobrze poinformowany i zaopiekowany.
- razem z nami będziesz wzmacniać kulturę opartą na trosce, współpracy i wzajemnym szacunku.
Co zyskujesz, dołączając do nas?
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- atrakcyjne wynagrodzenie + premię roczną
- prywatną opiekę medyczną
- pakiet sportowy
- dodatkowe ubezpieczenie
- pakiet świadczeń socjalnych:
- zniżki na produkty firmy
Jeżeli ta oferta brzmi ciekawie, nie zwlekaj. Aplikuj już dzisiaj!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa