W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Marketing Manager (branża gamingowa)
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, firmy z branży gamingowej, poszukujemy obecnie osoby, która byłaby zainteresowana podjęciem wyzwania związanego z tworzeniem zespołu i wdrażaniem strategii marketingowej na stanowisko Marketing Managera.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie analiz rynku oraz konkurencji
- śledzenie trendów konsumpcyjnych
rozwój i wprowadzenie strategii dla marki i dystrybucji poszczególnych produktów firmy
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych akcji promocyjnych
- kontrola i zarządzanie budżetem działu marketingu
- przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych
- bieżący kontakt z działem grafików i PR-u
- w dalszej perspektywie zbudowanie całego działu Marketingu
Wymagania:
- przynajmniej 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży gamingowej
- znajomość branży gier VR/AR - warunek konieczny
- znajomość rynku
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, ekonomia)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- otwartość na nowe wyzwania
- umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku
- pomysłowość i umiejętność koncepcyjnego myślenia
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie i atrakcjne warunki pracy w oparciu o umowę B2B
- możliwość uczestniczenia w tworzeniu i wdrażania strategii marketingowych i budowaniu zespołu
- narzędzia pracy
- możliwość pracy zdalnej
- benefity pozapłacowe