#

Koordynator ds. Obsługi Klienta - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Dla firmy z branży eCommerce poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Koordynatora ds. obsługi klienta.

Koordynator ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem ds. obsługi klienta
  • Monitorowanie jakości obsługi klienta i wdrażanie działań usprawniających
  • Koordynowanie pracy zespołu w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu optymalizacji procesów obsługi klienta
  • Rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie wsparcia zespołowi

 

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora ds. obsługi klienta lub podobnym
  • Umiejętność zarządzania zespołem i koordynacji pracy
  • Zrozumienie branży e-commerce
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i skutecznej komunikacji z klientami

 

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
  • Dodatkowe premie
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym
  • Benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, zajęcia języka angielskiego)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi