Opis stanowiska pracy
Koordynator/ka ds. Obsługi Klienta
Warszawa Mokotów
NR REF.: 1185654
Jesteś komunikatywną, otwartą osobą i podoba ci się praca z ludźmi? Jeśli TAK to ta oferta pracy jest skierowana do Ciebie.
Obecnie, dla jednego z naszych międzynarodowych klientów z branży leasingowej, poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora/ki ds. Obsługi Klienta.
Jako Koordynator/ka ds. Obsługi Klienta do Twoich głównych zadań będzie należeć:
- Kontakt telefoniczny z Użytkownikami i Klientami w sprawie obsługi zapytań dotyczących bieżącej obsługi leasingowanego pojazdu/pojazdów,
- Wsparcie w obsłudze zapytań z innych działów firmy,
- Wyjaśnienie problemów użytkowników w realizacji procesu oraz rejestrowanie reklamacji,
- Obsługa użytkowników w zakresie tworzenia dla nich indywidualnych dostępów do wewnętrznego portalu klienta.
Aby osiągnąć sukces w tej roli od Kandydatów oczekujemy:
- Komunikatywności,
- Dobrej organizacji pracy (dokładność, terminowość, rzetelność),
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2),
- Chęci do rozwoju,
- Znajomości narzędzi MS Office,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem, jednak nie jest wymagane – Wszystkiego Cię Nauczymy.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, przyjazną atmosferę i atrakcyjny pakiet benefitów oraz możliwość pracy hybrydowej.
Jeśli spodobała ci się ta Oferta, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/07/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa