Opis stanowiska pracy


Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału w Biurze Obsługi Urzędu w Oddziale Zamówień Publicznych

00-950 Warszawa Plac Bankowy 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje zadania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Nadzoruje zadania realizowane przez podległych pracowników
  • Nadzoruje prawidłowe przygotowanie dokumentacji w postępowaniach o udzielenia zamówień publicznych prowadzonych w Urzędzie
  • Inicjuje i zapewnia należyte wykonanie spraw wchodzących w zakres Oddziału, a w szczególności związanych z kierowaniem pracami komisji przetargowej oraz prawidłowością formalnej strony przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz związanych z opracowaniem i aktualizowaniem zestawień zbiorczych z zakresu zamówień publicznych, rejestrów zamówień publicznych, planu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • Uczestniczy w procedurze udzielania zamówień publicznych
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie


Warunki pracy


  • praca biurowa;

  • praca na parterze;

  • praca w siedzibie urzędu;

  • wystąpienia publiczne, reprezentowanie urzędu na zewnątrz;

  • praca związana z obsługą klienta;

  • zagrożenie korupcją;

  • praca pod wpływem presji czasu i stresu;

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;

  • zainstalowane windy;

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych;

  • pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami;

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym;

  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Zgłoszenia złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

  • Prześlij tylko te dokumenty, których wymagamy. Nie przesyłaj wszystkich, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty wraz ze wszystkimi ich stronami.

  • Wzór oświadczeń jest dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera.


  • SYGNALISTA – ZGŁOSZENIA WEWNĘTRZNE NARUSZENIA PRAWA


    Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pod adresem: https://bip.mazowieckie.pl/artykul/315-38787-sygnalista-zgloszenia-wewnetrzne-naruszenia-prawa





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych; o finansach publicznych; o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office)
  • Kompetencje kierownicze: myślenie strategiczne i planowanie, skuteczna komunikacja, zarządzanie zasobami, skuteczne negocjacje, podejmowanie decyzji i odpowiedzialności
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków, itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-01
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Mazowiecki Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Urzędu, Punkt Obsługi Klienta
    Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, wejście F (od al. Solidarności 81)
    z dopiskiem "Oferta pracy BOU-V/1"
    lub przez ePUAP poprzez skrytkę podawczą /t6j4ljd68r/skrytka

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/11/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi