#

Manager ds. Handlowych

HRBC GROUP SP. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

W HRBC Group realizujemy projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców, wspierając ich w rozwoju i skutecznym prowadzeniu biznesu. Naszym atutem jest doświadczenie, wiedza ekspercka i umiejętność dostosowania się do dynamicznego otoczenia rynkowego. Numer certyfikatu agencji to 16546.

Obecnie, dla naszego Klienta – stabilnej i rozwijającej się firmy o ugruntowanej pozycji na rynku – poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:

MANAGER ds. HANDLOWYCH

Miejsce pracy: Warszawa - Wola

 

Opis stanowiska:

Do sieci sklepów poszukujemy doświadczonego i ambitnego Manager ds. Handlowych, który będzie odpowiadał za sprawne funkcjonowanie sklepów, realizację celów biznesowych oraz rozwój sprzedaży. 

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

  • współtworzenie i realizacja strategii rozwoju sieci sklepów w Warszawie
  • bezpośredni nadzór nad kierownikami sklepów oraz współpracę z nimi w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania placówek
  • dbanie o przestrzeganie standardów firmy w każdym sklepie
  • motywowanie, ocenianie i rozwijanie kompetencji pracowników
  • budowanie kultury pracy opartej na wartościach i standardach marki
  • współpracę z dostawcami i negocjowanie warunków handlowych
  • optymalizację kosztów produktów oraz zwiększanie rentowności sprzedaży
  • zapewnienie spójności procesów w sklepach i kontrolę kosztów operacyjnych.
  • analizę wyników sklepów i wdrażanie działań poprawiających efektywność
  • analizę działań konkurencji, identyfikację szans rynkowych i rekomendowanie działań

Oferujemy:

  • stabilne, stałe, zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji z wieloletnimi tradycjami
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy zależny od wyników
  • niezbędne narzędzia pracy
  • realny wpływ na rozwój sieci sklepów i wyniki finansowe firmy
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Wymagania


  • minimum 3–5 lat doświadczenia w zarządzaniu siecią sklepów w branży spożywczej 
  • umiejętność zarządzania zespołem i skutecznego motywowania pracowników
  • znajomość rynku oraz zasad współpracy z dostawcami
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i analityczne
  • odpowiedzialność, samodzielność i nastawienie na wynik
  • doświadczenie w pracy na KPI i raportowaniu wyników

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi