Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa II

Komendant Rejonowy Policji Warszawa II poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Ogólnego

02-617 Warszawa ul.Malczewskiego 3/5/7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych,
  • bieżące wsparcie teleinformatyczne i teletechniczne użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych oraz bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów poprzez podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych,
  • wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych oraz zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki,
  • nadzór i kontrolowanie sprawności systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów, PDOZ i kontroli dostępu oraz wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizowanie kopii rejestratorów rozmów,
  • współpraca z właściwymi komórkami merytorycznymi WTI KSP w tym udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez Wydział Teleinformatyki KSP,
  • nadzór i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji,
  • planowanie, ustalanie potrzeb, magazynowanie i zaopatrywanie stanowiska w sprzęt i materiały łączności i informatyki we współpracy z WTI KSP,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki, ochrony technicznej, monitoringu, sporządzanie dokumentów przyjęcia sprzętu, organizacja przyjmowania sprzętu do naprawy i wybrakowania.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu lub siedzibach podległych jednostek

  • kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czcasu pracy

  • praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

  • wymuszona pozycja ciała


bariery architektoniczne:



  • w budynku brak windy

  • brak podjazdów wewnątrz budynku dla osób z niepełnosprawnościami

  • budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak odpowiedniej szerokości drzwi, odpowiednio dostosowanych toalet)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki, ochrony technicznej, monitoringu, sporządzanie dokumentów przyjęcia sprzętu, organizacja przyjmowania sprzętu do naprawy i wybrakowania

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość systemów LINUX i Windows Serwer oraz obecnych technologii w branży IT
  • komunikatywność
  • kreatywność, asertywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów
  • umiejętność twórczego myślenia i rozwiązywania problemów
  • samodzielność, odpowiedzialność i pomysłowość w działaniu
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiał złożyć oświadczenie lustracyjne
  • znajomość systemów i aplikacji komputerowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • praca w administracji publicznej
  • znajomość przepisów prawa w zakresie wykonywanych zadań


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
    ul. Antoniego Malczewskiego 3/5/7
    02-617 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi