Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Węgorzewie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw Kadr i Szkolenia w Zespole do spraw Dyscyplinarnych, Kadr i Szkolenia

11-600 Węgorzewo ul. Jana Pawła II 39

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku służbowego policjantów oraz stosunku pracy pracowników cywilnych
  • realizuje zadania z zakresu medycyny pracy, kieruje funkcjonariuszy i pracowników na badania lekarskie, szczepienia oraz sporządza dokumentację w tym zakresie
  • prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień. Sporządza sprawozdania z absencji chorobowej policjantów i pracowników oraz wprowadza dane do systemu kadrowego
  • prowadzi akta osobowe policjantów i pracowników
  • sporządza zapotrzebowania na szkolenia/kursy specjalistyczne policjantów i pracowników cywilnych oraz stosowne zestawienia i pisma kierujące na szkolenia
  • opracowuje i przygotowuje wnioski dotyczące mianowania policjantów na wyższe stanowiska służbowe i stopnie policyjne, nadawania odznaczeń i orderów
  • realizuje problematykę mobilizacyjno-kadrową
  • przygotowywuje pisma i informacje na polecenie kierownictwa


Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym,

  • czas pracy 8 godzin,

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,

  • oświetlenie dzienne i sztuczne,

  • stanowisko usytuowane na I piętrze budynku (pokój jednoosobowy),

  • stanowisko zaopatrzone w: komputer, telefon, drukarka, 

  • brak windy,

  • toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot

  • Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie kierunki ekonomia, zarządzanie, administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze administracyjno-biurowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze administracji
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość ustawy o Policji i o służbie cywilnej oraz kodeksu pracy,
  • systematyczność, rzetelność, odpowiedzialność, rozumienie przepisów, umiejętność przekazywania informacji oraz obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w zakresie kadr lub pionie kadrowo-finansowym
  • znajomość przepisów resortowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 poz. 756)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Węgorzewie
    ul. Jana Pawła II 39,
    11-600 Węgorzewo
    z dopiskiem: starszy referent Zespołu do spraw Dyscyplinarnych, Kadr i Szkolenia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi