Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-finansowej w Wydziale ds. Lecznictwa Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej

02-585 Warszawa Al. Niepodległości 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje i wysyła dokumentację oraz inną korespondencję w wersji papierowej pozostającej we właściwości Wydziału w celu terminowej realizacji zadań;
  • prowadzi rejestry dokumentów, w szczególności pocztowej i elektronicznej ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej, pozostających na stanie funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, w celu realizacji obowiązku kancelaryjnego dokumentowania obiegu dokumentów Wydziału;
  • wykonuje dokumenty, sprawozdania i informacje związane z pracą Wydziału w celu terminowej realizacji zadań;
  • przygotowuje i realizuje zakup usługi odczytu dawek indywidualnych i środowiskowych promieniowania jonizującego przy użyciu dawkomierzy na stanowiskach służbowych z narażeniem na promieniowanie jonizujące, w celu zapewnienia funkcjonariuszom SG odpowiedniej ochrony przed promieniowaniem jonizującym;
  • systematycznie przegląda i porządkuje dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej pozostające we właściwości Wydziału, w celu ich archiwizacji, przekazania do archiwum oraz kwalifikacji do komisyjnego niszczenia materiałów niearchiwalnych oznaczonych symbolem „Bc”;
  • obsługuje oprogramowania Ft-GM7 w zakresie koordynacji i nadawania numerów, w celu centralnej i lokalnej ewidencji sprzętu i materiałów medycznych w Straży Granicznej;
  • opracowuje statystykę i analizy zbiorcze z zakresu działalności podmiotów leczniczych Straży Granicznej, w celu przekazania sprawozdań do Departamentu Zdrowia MSWiA, Ministerstwa Zdrowia i innych instytucji zewnętrznych;
  • dokonuje uzgodnień prowadzonej ewidencji finansowej Wydziału z Wydziałem Ekonomiczno - Organizacyjnym Biura Techniki i Zaopatrzenia KGSG w celu zapewnienia zgodności w urządzeniach ewidencyjnych;


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca samodzielna biurowo-administracyjna,

  • praca w siedzibie urzędu,


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowsika pracy:



  • stałe godziny pracy (8.15 - 16.15),

  • dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,

  • stanowisko zlokalizowane jest na II piętrze budynku,

  • infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,

  • narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner,

  • budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednakże są ograniczenia w swobodnym przemieszczaniu się ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami,

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu procedury naboru.


UWAGA!


WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.


Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.


W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.


Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:



  • świadectwa pracy/służby,

  • zaświadczenia o zatrudnieniu,

  • zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,

  • zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,

  • referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,

  • zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.


Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 4731,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat.


Dokumenty można składać:
- osobiście w siedzibie urzędu,
- listownie,
- za pośrednictwem ePUAP albo e-Doręczenia.


Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) oświadczeń. Zostaną przyjęte tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Na rozmowie kwalifikacyjnej poprosimy o okazanie oryginałów dokumentów dołączonych do aplikacji (do wglądu).
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KGSG: zarządzenie nr 58 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 25 września 2024 r. w sprawie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Głównej Straży Granicznej



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji lub w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie innych dokumentów, np.: świadectwa pracy, referencje, certyfikaty oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych o ile kandydat takowe spełnia.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Kadr i Szkolenia
    Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-585 Warszawa
    z dopiskiem „oferta pracy – inspektor ds. obsługi kancelaryjno-finansowej w BTiZ KGSG” oraz numer ogłoszenia"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/11/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi