Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-finansowej w Wydziale ds. Lecznictwa Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej 02-585 Warszawa Al. Niepodległości 100
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przyjmuje i wysyła dokumentację oraz inną korespondencję w wersji papierowej pozostającej we właściwości Wydziału w celu terminowej realizacji zadań;
- prowadzi rejestry dokumentów, w szczególności pocztowej i elektronicznej ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej, pozostających na stanie funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, w celu realizacji obowiązku kancelaryjnego dokumentowania obiegu dokumentów Wydziału;
- wykonuje dokumenty, sprawozdania i informacje związane z pracą Wydziału w celu terminowej realizacji zadań;
- przygotowuje i realizuje zakup usługi odczytu dawek indywidualnych i środowiskowych promieniowania jonizującego przy użyciu dawkomierzy na stanowiskach służbowych z narażeniem na promieniowanie jonizujące, w celu zapewnienia funkcjonariuszom SG odpowiedniej ochrony przed promieniowaniem jonizującym;
- systematycznie przegląda i porządkuje dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej pozostające we właściwości Wydziału, w celu ich archiwizacji, przekazania do archiwum oraz kwalifikacji do komisyjnego niszczenia materiałów niearchiwalnych oznaczonych symbolem „Bc”;
- obsługuje oprogramowania Ft-GM7 w zakresie koordynacji i nadawania numerów, w celu centralnej i lokalnej ewidencji sprzętu i materiałów medycznych w Straży Granicznej;
- opracowuje statystykę i analizy zbiorcze z zakresu działalności podmiotów leczniczych Straży Granicznej, w celu przekazania sprawozdań do Departamentu Zdrowia MSWiA, Ministerstwa Zdrowia i innych instytucji zewnętrznych;
- dokonuje uzgodnień prowadzonej ewidencji finansowej Wydziału z Wydziałem Ekonomiczno - Organizacyjnym Biura Techniki i Zaopatrzenia KGSG w celu zapewnienia zgodności w urządzeniach ewidencyjnych;
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna biurowo-administracyjna,
- praca w siedzibie urzędu,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowsika pracy:
- stałe godziny pracy (8.15 - 16.15),
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko zlokalizowane jest na II piętrze budynku,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner,
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednakże są ograniczenia w swobodnym przemieszczaniu się ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami,
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu procedury naboru.
UWAGA!
WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.
Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.
W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.
Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
- referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 4731,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty można składać:
- osobiście w siedzibie urzędu,
- listownie,
- za pośrednictwem ePUAP albo e-Doręczenia.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) oświadczeń. Zostaną przyjęte tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Na rozmowie kwalifikacyjnej poprosimy o okazanie oryginałów dokumentów dołączonych do aplikacji (do wglądu).
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KGSG: zarządzenie nr 58 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 25 września 2024 r. w sprawie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Głównej Straży Granicznej
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji lub w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Komunikatywność
- Dyspozycyjność
- Umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres
- „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopie innych dokumentów, np.: świadectwa pracy, referencje, certyfikaty oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych o ile kandydat takowe spełnia.Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-585 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy – inspektor ds. obsługi kancelaryjno-finansowej w BTiZ KGSG” oraz numer ogłoszenia"