Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa V

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kadrowej i prowadzenia akt osobowych Zespół Kadr i Szkolenia

01-887 Warszawa ul. Żeromskiego 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, tj.: kompletowanie dokumentów związanych ze sprawami osobowymi oraz stosunkiem służby;
  • Dokonywanie wpisów w aktach osobowych dotyczących przebiegu służby w celu przechowywania dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego;
  • Przygotowywanie akt osobowych, rozkazów personalnych i innych dokumentów kadrowych celem zarchiwizowania i przekazania do archiwum;
  • Realizowanie czynności związanych ze zmianami osobowymi policjantów i pracowników oraz zmianami kadrowymi policjantów i pracowników;
  • Aktualizacja systemu SWOP, tj.: wprowadzanie danych zgodnie z dokumentacją personalną;
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Komendy Rejonowej Policji Warszawa V.


Warunki pracy

Praca biurowa, w pomieszczeniu na 2 piętrze, bez windy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy oświetleniu mieszanym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
  • Znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania (prawo pracy, system ubezpieczeń społecznych, ustawa o Służbie Cywilnej, ustawa o Policji oraz przepisy wykonawcze do ustaw)
  • - umiejetność analizowania i wnioskowania, - radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, - organizacja pracy właśnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - Umiejętność komunikacji i dobrej organizacji pracy własnej; - dobra znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet Office)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Żeromskiego 7, 01-887 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi