Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi administracyjno-merytorycznej zadań rozwoju baz danych wydziału Wydział Fotogrametrii i Teledetekcji, Departament Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej

00-926 Warszawa Wspólna 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje oraz przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych kontrola i odbiory tych produktów w celu dokonania zakupu usług i dostaw związanych z zadaniami Wydziału.
  • Bierze udział w planowaniu działań wydziału, w tym planowaniu środków finansowych mających na celu budowę aktualnych i kompletnych w skali kraju baz danych Wydziału oraz bieżącym monitorowaniu postępu prac.
  • Współpracuje z interesariuszami produktów z zakresu działalności Wydziału FOTO, w szczególności danych przestrzennych gromadzonych w bazach danych zobrazowań lotniczych i zobrazowań satelitarnych, ortofotomapy oraz numerycznego modelu terenu.
  • Współpracuje z Wykonawcami i obsługuje realizacje umów zawartych w ramach realizacji zadań Wydziału, w tym zapewnia wsparcie nad terminową realizacją prac zleconych Wykonawcom, zapewnia prawidłowy obieg i gromadzenie powstałej dokumentacji zgodnie z przyjętymi procedurami oraz bierze udział w odbiorach prac.
  • Zapewnia obsługę administracyjna Wydziału w zakresie opracowywania i aktualizacji planów szkoleń, planów urlopów i planów udziału w konferencjach krajowych i zagranicznych oraz przygotowuje wnioski wyjazdowe oraz ich rozliczanie
  • Współpracuje z pozostałymi zespołami oraz komórkami organizacyjnymi GUGiK w celu efektywnej realizacji zadań statutowych, w tym prowadzenie bieżącego raportowania i sprawozdawczości prac


Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych.

  • Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.

  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).

  • Miejsce parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością.

  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • dobra znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
  • podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • znajomość zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS office (w tym: Word, Excel)
  • znajomość oprogramowania geoinformacyjnego do zarządzania danymi przestrzennymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-07
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12
    00-926 Warszawa,
    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka
    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi