Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2021.

Opis stanowiska pracy


Okręgowy Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw metrologii w Laboratorium Elektryczności i Czasu


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wzorcuje przyrządy pomiarowe z zakresu pomiarów wielkości elektrycznych (przekładniki prądowe i napięciowe, amperomierze, wolromierze, multimetry cyfrowe, kalbratory, rezystory, mostki do pomiaru rezystancji, stanowiska do sprawdzania liczników energii elektrycznej),
  • wzorcuje przyrządy pomiarowe z zakresu pomiarów czasu i częstotliwości (stopery mechaniczne, elektroniczne, sterowane elektrycznie, testerytaksometrów, chronokomparatory cyfrowe, czętościomierze),
  • legalizuje przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w kontroli ruchu drogowego (mierniki laserowe i radarowe, prędkościomierze kontrolne),
  • prowadzi i rozlicza sprawy związane z czynnościami technicznymi i dokumentowaniem ich,
  • sporządza dokumentację z przeprowadzonych badań,
  • obsługuje klienta.


Warunki pracy

- stres związany z obsługa klienta zewnętrznego, -wysiłek fizyczny, -praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, - zagrożenie korupcją, - praca z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów kontrolno- pomiarowych, - praca w siedzibie i poza siedziba Urzędu,


-krajowe i zagraniczne wyjazdy słuzbowe,- praca z przyrządami elektrycznymi i urządzeniami elektrotechnicznymi pod napięciem, -budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, -warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 22 581-95-14 Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefoniczne lub drogą e-mail o terminie rozmowy wstępnej. Brak powiadomienia telefonicznego jest równoznaczne z niezakwalifikowaniem kandydata. Informacje o Urzędzie na stronie internetowej warszawa.gum.gov.pl



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne (elektryczne, elektroniczne, elektrotechniczne, informatyczne)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo o miarach i aktów wykonawczych do tej ustawy
  • znajomość ustawy o słuzbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługim komputera - WORD, EXCELL
  • znajomość normy PN-EN17025
  • znajomość KPA
  • doświadczenie w pracy w administracjii publicznej
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość zagadnień związanych z wykonywaniem pomiarów
  • uprawnienia do pracy na wysokościach


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Okręgowy Urząd Miar
    Elektoralna 4/6
    00-139 Warszawa
    Referat Kadr, Płac i Szkolenia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    16/02/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry