W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Business Partner (zastępstwo - 15 miesięcy)
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta na okres 15 miesięcy pilnie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
HR Business Partner
Miejsce pracy:Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację polityki personalnej, zgodnej ze strategią i celami firmy,
- bieżące wsparcie Managerów w zakresie realizacji polityki HR oraz właściwego wdrożenia i wykorzystania narzędzi HR,
- implementację globalnych i regionalnych zasad polityki HR na procerury lokalne,
- współuczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu planów szkoleniowych i rozwojowych we współpracy z Managerami,
- kreowanie i wdrażanie dobrych praktyk w zakresie budowania pozytywnych relacji pracodawcy i pracowników,
- współpracę z organizacjami związkowym,
- zarządzenie procesem rozwoju talentów w organizacji,
- zarządzanie polityką wynagrodzeń oraz polityką firmy w zakresie świadczeń pozapłacowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- min. 2-3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w strukturach międzynarodowej organizacji,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i organizacji pracy
- wysoka kultura osobista i dojrzałość biznesowa
Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 15 miesięcy,
- możliwość zdobywania nowej wiedzy oraz doświadczania w międzynarodowej firmie