#

HR Business Partner (zastępstwo - 15 miesięcy)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Business Partner (zastępstwo - 15 miesięcy)

Miejsce pracy: Warszawa
3-19-49771
Wynagrodzenie: 8000 - 10000 PLN

Dla naszego Klienta na okres 15 miesięcy pilnie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

HR Business Partner
Miejsce pracy:Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację polityki personalnej, zgodnej ze strategią i celami firmy,
- bieżące wsparcie Managerów w zakresie realizacji polityki HR oraz właściwego wdrożenia i wykorzystania narzędzi HR,
- implementację globalnych i regionalnych zasad polityki HR na procerury lokalne,
- współuczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu planów szkoleniowych i rozwojowych we współpracy z Managerami,
- kreowanie i wdrażanie dobrych praktyk w zakresie budowania pozytywnych relacji pracodawcy i pracowników,
- współpracę z organizacjami związkowym,
- zarządzenie procesem rozwoju talentów w organizacji,
- zarządzanie polityką wynagrodzeń oraz polityką firmy w zakresie świadczeń pozapłacowych.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- min. 2-3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w strukturach międzynarodowej organizacji,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i organizacji pracy
- wysoka kultura osobista i dojrzałość biznesowa

Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 15 miesięcy,
- możliwość zdobywania nowej wiedzy oraz doświadczania w międzynarodowej firmie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi