Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Finansów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw nieruchomości w Wydziale Inwestycji i Nieruchomości, Departament Budżetu, Majątku i Kadr
Krajowej Administracji Skarbowej (jednostka organizacyjna Krajowej Administracji
Skarbowej) 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Dokonuje oceny zasadności oraz prawidłowości wniosków dotyczących wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości będącej w trwałym zarządzie jednostki lub jej części w najem, dzierżawę albo użyczenie.
- Dokonuje oceny zasadności oraz prawidłowości wniosków o wygaszenie trwałego zarządu lub przekazanie nieruchomości innej jednostce organizacyjnej.
- Dokonuje oceny zasadności oraz prawidłowości wniosków dotyczących wyrażenia zgody na wykonanie zabudowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontu lub rozbiórki obiektu budowlanego na nieruchomości, zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
- Monitoruje aktualność danych wprowadzonych do systemu Machina przez jednostki w zakresie nieruchomości.
- Opracowuje analizy dotyczące najmu nieruchomości gruntowych i powierzchni budynków.
- Opracowuje analizy dotyczące nieruchomości w trwałym zarządzie jednostek.
- Opracowuje raporty dotyczące nieruchomości wykorzystywanych przez jednostki KAS.
- Dokonuje wizji lokalnych budynków będących w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych KAS.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- krajowe wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku budownictwo lub inne techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze gospodarowania nieruchomościami będącymi własnością Skarbu Państwa
pozostałe wymagania niezbędne: - Szkolenie z zarządzania nieruchomościami
- Znajomość przepisów związanych z gospodarką nieruchomościami
- Znajomość ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym
- Znajomość rynku nieruchomości w zakresie nabywania i najmu nieruchomości
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 i z 2021 r. poz.255 i 464), ani niebycie ich współpracownikiem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Szkolenie z kosztorysowania w budownictwie
- Uprawnienia do wyceny nieruchomości
- Uprawnienia do sporządzania audytu energetycznego
- Znajomość opracowywania projektu budżetu państwa w zakresie inwestycji
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz.U. poz. 423) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 i z 2021 r. poz.255 i 464) złożone według 5 wzoru określonego w ustawie (załącznik nr 1a lub załącznik nr 2a) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego)Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnieńKopie dokumentów potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie szkoleniaDokumenty należy złożyć do: 2021-09-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2021/253/DBM1