Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Finansów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw kontroli celno-skarbowej gier hazardowych oraz urzędowego sprawdzenia w Wydziale Kontroli Podatku Akcyzowego i Gier Hazardowych, Departament Nadzoru nad Kontrolami (jednostka organizacyjna Krajowej Administracji Skarbowej)


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizuje i ocenia jakość oraz efektywność kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celno-skarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat oraz opracowuje sprawozdania i informacje dla Kierownictwa Departamentu i Krajowej Administracji Skarbowej.
  • Typuje podmioty do kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celnoskarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat, zleca i koordynuje te kontrole oraz monitoruje zlecone kontrole.
  • Analizuje przepisy prawa, tendencje rynkowe oraz źródła nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie sprawowanego nadzoru.
  • Przygotowuje zmiany przepisów w rozporządzeniach w sprawie kontroli celno-skarbowej wykonywanej w zakresie produkcji automatów do gier hazardowych i obrotu tymi automatami, w sprawie kontroli celnoskarbowej wykonywanej w zakresie urządzania i prowadzenia gier hazardowych oraz w sprawie urzędowego sprawdzenia.
  • Opracowuje projekty interpretacji przepisów prawa w zakresie trybu i zasad przeprowadzania urzędowego sprawdzenia i kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celnoskarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat.
  • Sprawuje merytoryczny nadzór nad funkcjonowaniem i rozwojem aplikacji systemu informatycznego Komputerowego Rejestru Automatów do Gier (KRAG). Monitoruje zmiany prawne mające wpływ na działanie systemu informatycznego oraz inicjuje działania usprawniające w tym zakresie. Opracowuje i wdraża procedury wprowadzania zmian związanych z funkcjonowaniem systemu informatycznego KRAG.
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania poselskie, wnioski i oświadczenia posłów i senatorów, na wnioski i skargi w obszarze kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celno-skarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat.
  • Opracowuje projekty standardów i procedur przeprowadzania przez organy Krajowej Administracji Skarbowej urzędowego sprawdzenia oraz kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celno-skarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.


Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.


Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.


Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen


Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z interpretacją przepisów prawa lub w obszarze kontroli celno-skarbowej lub kontroli podatkowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu gier hazardowych
  • Znajomość rynku gier hazardowych
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość przepisów prawa finansowego i gospodarczego
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2186), ani niebycie ich współpracownikiem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz.U. poz. 423) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
    • Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2186) złożone według wzoru określonego w ustawie (załącznik nr 1a lub załącznik nr 2a) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2021/010/DNK

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi