Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/05/2020.

Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw nadzoru w Wydziale VII Nadzoru w Departamencie Finansowym

MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 15/17
00-071 WARSZAWA


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizuje oceny i sprawozdania jednostek podległych lub nadzorowanych przez MKiDN oraz na ich podstawie sporządza okresowe (za pierwsze półrocze, trzy kwartały i za cały rok) zbiorcze oceny jednostek podległych Ministrowi KiDN (lub przez niego nadzorowanych) w celu dostarczenia aktualnej informacji kierownictwu resortu, zgodnie z obowiązującymi w Ministerstwie procedurami.
  • Monitoruje pomoc publiczną udzieloną przez MKiDN oraz sporządza i przesyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawozdania w tym zakresie, w celu realizacji obowiązku Ministra jako podmiotu udzielającego pomocy publicznej.
  • Analizuje dokumentację pokontrolną m.in. wyniki kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w jednostkach podległych lub nadzorowanych przez Ministra i w razie potrzeby podejmuje odpowiednie działania nadzorcze w celu monitorowania działalności tych jednostek.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi MKiDN oraz podmiotami zewnętrznymi w celu monitorowania działalności jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra
  • Bierze udział w opracowywaniu aktów prawnych oraz innych regulacji z zakresu nadzoru Ministra nad jednostkami podległymi lub nadzorowanymi w celu wypracowania odpowiednich rozwiązań prawnych
  • Sporządza zestawienia i analizy z zakresu nadzoru nad jednostkami podległymi/nadzorowanymi w celu udzielenia informacji i wyjaśnień zainteresowanym.
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonego w zakresie zadań wydziału w celu sprawnej realizacji zadań wydziału.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• dofinansowanie do kart sportowych,
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• stołówkę pracowniczą,
• dobrą lokalizację,
• stojaki na rowery,
• miłą atmosferę pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
- konieczna asysta innego pracownika,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, kserokopiarka, skaner, niszczarka,
Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.00). Dokumenty można dostarczyć osobiście do Biura Podawczego lub wysłać pocztą. Za pomocą środków komunikacji elektronicznej istnieje możliwość przekazania oferty przez ePUAP.
W związku z zagrożeniem wywołanym przez wirus SARS-COV-2 (COVID-19) wyjątkowo dopuszczamy składanie aplikacji drogą elektroniczną na adres rekrutacja@mkidn.gov.pl. Kandydaci, którzy skorzystają z tej możliwości, obowiązani są do dostarczenia aplikacji w formie papierowej we wskazanym przez Ministerstwo terminie.

Nabór zostanie przeprowadzony po ustaniu stanu zagrożenia epidemicznego.

List motywacyjny i oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Deklaracja kandydata nie stanowi potwierdzenia zakresu i długości wymaganego doświadczenia zawodowego. W ofercie należy podać dane do kontaktu (nr telefonu, adres e-mail).
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu naboru będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu. Dokumenty złożone w ramach naboru nie będą zwracane.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie www.mkidn.gov.pl
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego rekomenduje przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze nadzoru finansowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dot. pomocy publicznej
  • Znajomość programów Microsoft Outlook, WORD, EXCEL, POWERPOINT
  • Kompetencje: rzetelność i terminowość, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność pracy zespołowej, myślenie analityczne, inicjatywa, skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych lub/i rachunkowości lub/i pomocy publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i obszar wymaganego doświadczenia zawodowego (długość potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowiska pracy).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i obszar doświadczenia zawodowego (długość potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowiska pracy).
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie finansów publicznych lub/i rachunkowości lub/i pomocy publicznej
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie znajomości języka angielskiego na poziomie A2
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-04-22
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    Biuro Podawcze
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
    Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ogłoszenie nr...........
    Dodatkowe informacje można uzyskać: rekrutacja@mkidn.gov.pl, tel. 22/ 42 10 284

    PROPONUJEMY APLIKOWANIE PRZEZ EPUAP.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    10/04/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry