Opis stanowiska pracy
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw baz danych Wydział Eksploatacji i Utrzymania Oprogramowania i IT, Biuro Utrzymania Infrastruktury Krajowego Systemu Poboru OpłatGłówny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Analiza procesów biznesowych w kontekście wykorzystania rozwiązań związanych z funkcjonowaniem aplikacji i baz danych opartych na silniku Oracle lub MSSQL Server w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Wykonywanie prac administracyjnych związanych z wykorzystaniem rozwiązań związanych z funkcjonowaniem aplikacji i baz danych opartych na silniku Oracle lub MSSQL Server w zakresie realizacji przejęcia przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Uczestniczenie w procesach związanych z przejęciem przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego Krajowego Systemu Poboru Opłat w przedmiotowym zakresie;
- Wytwarzanie oraz uzupełnianie dokumentacji administracyjnej związanej z funkcjonowaniem, utrzymaniem i rozwojem rozwiązań związanych z funkcjonowaniem aplikacji i baz danych opartych na silniku Oracle lub MSSQL Server w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Uczestniczenie w komisjach przetargowych w zakresie wsparcia merytorycznego, w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy do sporządzania wymagań w przedmiocie realizacji postępowań na dostawę lub usługi niezbędne do zapewnienia funkcjonowania Krajowego Systemu Poboru Opłat w przedmiocie rozwiązań związanych z funkcjonowaniem aplikacji i baz danych opartych na silniku Oracle lub MSSQL Server.
Warunki pracyPraca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferujemy:
• stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;
• regularnie wypłacane wynagrodzenie;
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
• łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;
• nagrody – w zależności od wyników pracy;
• różnorodne szkolenia, refundację nauki języka obcego i studiów;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
• pakiet socjalny, w tym: kartę MultiSport, dofinansowanie wypoczynku, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W trakcie naboru stosowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• weryfikacja umiejętności,
• rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie są rozpatrywane. Weryfikacja wymagań formalnych odbywa się na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oferta jest uznana za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem https://bip.gitd.gov.pl/praca/dokumenty-do-pobrania/.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad organizacji naboru znajdują się na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera: https://gitd.gov.pl/kariera/
Zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu do składania dokumentów.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe informatyczne lub techniczne;
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w obszarze baz danych opartych na technologii Oracle i/lub MS SQL Server;
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1);
- Bardzo dobra znajomość zagadnień administracji bazami danych Oracle 11g i/lub MS SQL Server 2008 Enterprise Edition;
- Bardzo dobra znajomość języków PL/SQL i/lub T-SQL;
- Znajomość Oracle RAC Cluster i/lub MS SQL Server Failover Cluster/HA;
- Bardzo dobra znajomość platformy Microsoft Windows Server (2008R2, 2012R2);
- Znajomość systemów operacyjnych klasy Unix/Linux/HP-UX;
- Myślenie analityczne;
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem;
- Orientacja na klienta;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2);
- Prawo jazdy kat. B;
- Znajomość narzędzia Oracle Business Intelligence;
- Znajomość narzędzi Disaster Recovery;
- Znajomość metodologii ITIL;
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu