W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Financial Accountant
Miejsce pracy: WarszawaWe are currently looking for a Financial Accountant to join a team in an established and well-run business services center on Warsaw market.
The duties are based on the full scope of general legder process and will additionally include a selection of management accounting tasks, investigative and corrective actions.
Main duties will include:
- Ensure that all financial transactions are recorded accurately and on time in compliance with the US GAAP and local statutory accounting standards
- Perform account reconciliation (Accruals, Interco, Prepayments) as well as subledger reconciliations
- Ensure timely and accurate recording of all G/L transactions; maintaining US GAAP financial standards
- Co-ordination and processing of month end closings and financial reporting; provide variance analysis;
- Identify and implement process improvement initiatives and track service level achievements.
There are 3 new roles to fill within the teams so both Regular and Senior Specialists are invited to take part in the recruitment process.
Requirements:
- min. 2 of experience in full general ledger process
- Strong Excel skills
- fluent English (a must)
- experience is SSC will be an asset but it is not mandatory;
- candidates with experience in corporate or outsourced structures will also be considered
- good knowledge of accounting principles (a must)
- strong problem-solving and analytical skills
- good Excel skills
Benefits:
- life insurance
- private medical care
- sport card
- yearly bonus
- flexible working hours
- hybrid work in place, 2 days in the office