W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Ekspert ds. rozwoju usług pracy tymczasowej oraz rozwiązań outsourcingowych
Miejsce pracy: WarszawaDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
-rozwijanie obecnego portfela i pozyskiwanie nowych szans biznesowych z sektora pracy tymczasowej oraz rozwiązań outsourcingowych
- przygotowanie ofert, kalkulacji cenowych, dokumentów przetargowych, umów handlowych, dokumentacji związanej ze współpracą z klientami
- bieżąca współpraca z klientami w zakresie rekrutacji i zatrudniania pracowników tymczasowych na stanowiska specjalistyczne, doradztwa w obszarze zagadnień prawnych i rozwiązań stosowanych w zakresie tej usługi
- identyfikacja obecnych potrzeb i kreowanie przyszłych potrzeb projektowanie oraz koordynowanie procesów outsourcingu dla kluczowych klientów firmy
- sporządzanie raportów oraz prognoz dotyczących realizowanych projektów rekrutacyjnych i procesów outsourcingowych
- odpowiedzialność za realizację projektów rekrutacyjnych
- monitorowanie tendencji na lokalnym rynku pracy
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji w sektorze pracy tymczasowej white collar
- doświadczenie we wdrażaniu i koordynowaniu projektów dotyczących rozwiązań outsourcingowych
- poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży B2B
- dbałość o szczegóły, dokładność oraz znakomite umiejętności komunikacyjne
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Korzyści:
- możliwość realizacji własnych pomysłów - przestrzeń do swobodnego działania
- atrakcyjne wynagrodzenie bonusowe (bez limitów, czy progów)
- świetna atmosfera w pracy, biuro w samym centrum Warszawy
- indywidualna ścieżka kariery oraz plan rozwojowy pozwalający zrealizować Twoje ambicje
- pakiet dedykowanych szkoleń, który rozwinie Twój potencjał oraz poszerzy kompetencje
- ubezpieczenie medyczne premium
- karta Multisport plus lub system multikafeteryjny
- współpraca z menedżerem mającym wieloletnie doświadczenie w pracy w strukturach firmy