W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Digital & Social Media Specialist
Miejsce pracy: WarszawaAplikuj, jeżeli pasjonujesz się digital marketingiem, jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami i chcesz rozwijać się w zespole zaangażowanych i ambitnych osób.
Twój zakres obowiązków:
- Opracowywanie strategii działań w obszarze social media, bieżące tworzenie interesujących i angażujących treści,
- Planowanie i publikacja contentu, tworzenie harmonogramów, moderacja kanałów social media,
- Analiza statystyk, raportowanie efektywności podejmowanych działań i wprowadzanie stałych usprawnień,
- Współpraca z agencją digitalową w zakresie: planowania i zarządzanie kampaniami digital marketingowymi,
- Prowadzenie działań mających na celu generowanie leadów B2B,
- Bieżąca obsługa i publikacja treści na stronie www i blogu,
- Realizacja e-mailowych kampanii marketingowych,
- Stałe śledzenie trendów i nowych narzędzi marketingowych.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w digital marketingu - mile widziana praca w agencji digitalowej,
- Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii performance i generowaniu leadów B2B,
- Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu firmowymi kanałami social media, w tym znajomość platform: Linkedin, Facebook,
- Umiejętność zaplanowania (mile widziane również zaprojektowania) skutecznego mailingu oraz konwertującego landing page,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - min. B2,
- Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Wordpress, Word, PowerPoint, Excel,
- Umiejętność obsługi narzędzi do tworzenia grafiki i prostych animacji,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowanie w powierzone projekty.
Mile widziane:
- Podstawowa znajomość pakietu Adobe (Photoshop) będzie dużym plusem,
- Doświadczenie w wdrażaniu Marketing Automation,
- Lekkie pióro, bardzo dobra znajomość zasad pisowni i interpunkcji.
Korzyści:
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Opieka medyczna,
- Multikafeteria,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Umowa o pracę,
- Biuro w samym centrum Warszawy.