W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Digital Marketing Senior Specialist
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Digital Marketing Senior Specialist.
Obowiązki:
- Zarządzanie serwisami internetowymi firmy – analiza ruchu na stronie, optymalizacja wyników, realizacja założonych KPI
- Planowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych we współpracy z agencjami kampanii digitalowych (m.in. SEM, SEO, VOD/YT, Programmatic)
- Współpraca z centralą w zakresie wdrożenia nowych rozwiązań, adaptacji ustaleń centralnych na szczeblu lokalnym, polepszania user experience
- Realizacji przyjętej strategii działań firmy w obszarze e-commerce – rozwój własnych narzędzi sprzedaży (sklep z testerami, aplikacje) oraz współpraca z zespołem sprzedaży nad wsparciem kluczowych klientów
- Zarządzanie budżetami na działania online, przygotowywanie wycen i raportów dla klientów wewnętrznych
- Zarządzanie bazami danych oraz realizacja działań CRM
- Zarządzanie pracą praktykanta wspierającego to stanowisko
Wymagania:
- Znajomośc języka angielskiego na poziomie min. B2+
- Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie Klienta lub agencji
- Doświadczenia z zakresu funkcjonowania sprzedażowych kampanii internetowych (afiliacje, SEM, display
- E-mail marketing i inne rozliczane w modelach performance
-Wiedza praktyczna z obsługi systemów CMS
- Umiejętne wykorzystanie narzędzi do prowadzenia analityki danych (Google Analytics, Microsoft Excel)
- Podstawowa znajomości zagadnień z obszaru SEO oraz UX
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (Umowa na 1,5 roku)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)