Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/06/2021.

Opis stanowiska pracy

1-6-62138
Salary: 8500 - 9000 PLN

For our Client, we are currently looking for:

Customer Service Representative Team Leader

Responsibilities:

- Managing staff development, creating actionable objectives and providing regular feedback on the progress, ensuring motivation and positive atmosphere within the team.
- Day-to-day management of operations carried out by the assigned team (6 employees) in accordance with the applicable policies and procedures.
- Handling daily operations
- Work with customer service representatives, inventory planners, logistics, and vendors to resolves issues and expedite orders as necessary
- Go through stock to make allocations on daily basis, inform CS about incomplete or blocked orders
- Management of returns orders
- Liaising with forwarders regarding outbound shipments

Requirements:
- Fluent English min. C1
- Working knowledge of SAP
- Minimum 2 years of experience in people management role in CS, Logistics or Order Management area

Benefits:
- Private medical care
- Life insurance
- Multisport card

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Kontrola jakości
do góry