#

Customer Service Representative Team Leader

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Representative Team Leader

Miejsce pracy: Warszawa
1-6-62138
Salary: 8500 - 9000 PLN

For our Client, we are currently looking for:

Customer Service Representative Team Leader

Responsibilities:

- Managing staff development, creating actionable objectives and providing regular feedback on the progress, ensuring motivation and positive atmosphere within the team.
- Day-to-day management of operations carried out by the assigned team (6 employees) in accordance with the applicable policies and procedures.
- Handling daily operations
- Work with customer service representatives, inventory planners, logistics, and vendors to resolves issues and expedite orders as necessary
- Go through stock to make allocations on daily basis, inform CS about incomplete or blocked orders
- Management of returns orders
- Liaising with forwarders regarding outbound shipments

Requirements:
- Fluent English min. C1
- Working knowledge of SAP
- Minimum 2 years of experience in people management role in CS, Logistics or Order Management area

Benefits:
- Private medical care
- Life insurance
- Multisport card

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi