#

Customer Service Operations Manager

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Operations Manager

Miejsce pracy: Warszawa
1-26-59712
Wynagrodzenie: 19000 - 22000 PLN

Dla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Customer Service Operations Manager.

Misją będzie stworzenie i prowadzenie zespołu wspierającego funkcje takie jak: master data, analizy, procesy i narzędzia oraz projekty w obszarze obsługi klienta prowadzone wespół z działami IT, jakości i marketingu. Rola ta blisko współpracuje ze ścisłym kierownictwem firmy.

Przykładowe zadania:
- Rozwijanie procesów, narzędzi, aplikacji i systemów wspierających obsługę klienta we współpracy z innymi działami np. IT, Engineering oraz zapewnianie wsparcia dla liderów zmiany
- Analiza istniejących procesów celem identyfikacji możliwości usprawnień, standaryzacji oraz automatyzacji
- Zbieranie, analiza oraz raportowanie danych z wykorzystaniem SAP, BW oraz Power BI – np. utrzymanie i rozwój dashboardów
- Analizowanie KPI pod kątem ich krytycznego wpływu na biznes.

Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem w obszarze Customer Service Operations oraz min. 5 lat wcześniejszego operacyjnego doświadczenia w tym obszarze
- świetna organizacja pracy
- umiejętność budowania długofalowych relacji, motywowania zespołu oraz inicjatywa w działąniu
- znajomosć Microsoft 365, w tym Power BI.
- znajomość SAP SD module knowledge, BW reporting
- doświadczenie w pracy z CRM (Salesforce preferowany),
- bardzo mile widziana znajomość pracy projektowej przy transformacjach procesu i we wdrożeniach np. Open Text lub innych narzędzi i platform.

Korzyści:
- prywatna opieka medyczna
- premia roczna
- elastyczne godziny pracy
- wiecej już wkrótce!

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi