Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/01/2021.

Opis stanowiska pracy

1-26-59712
Wynagrodzenie: 19000 - 22000 PLN

Dla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Customer Service Operations Manager.

Misją będzie stworzenie i prowadzenie zespołu wspierającego funkcje takie jak: master data, analizy, procesy i narzędzia oraz projekty w obszarze obsługi klienta prowadzone wespół z działami IT, jakości i marketingu. Rola ta blisko współpracuje ze ścisłym kierownictwem firmy.

Przykładowe zadania:
- Rozwijanie procesów, narzędzi, aplikacji i systemów wspierających obsługę klienta we współpracy z innymi działami np. IT, Engineering oraz zapewnianie wsparcia dla liderów zmiany
- Analiza istniejących procesów celem identyfikacji możliwości usprawnień, standaryzacji oraz automatyzacji
- Zbieranie, analiza oraz raportowanie danych z wykorzystaniem SAP, BW oraz Power BI – np. utrzymanie i rozwój dashboardów
- Analizowanie KPI pod kątem ich krytycznego wpływu na biznes.

Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem w obszarze Customer Service Operations oraz min. 5 lat wcześniejszego operacyjnego doświadczenia w tym obszarze
- świetna organizacja pracy
- umiejętność budowania długofalowych relacji, motywowania zespołu oraz inicjatywa w działąniu
- znajomosć Microsoft 365, w tym Power BI.
- znajomość SAP SD module knowledge, BW reporting
- doświadczenie w pracy z CRM (Salesforce preferowany),
- bardzo mile widziana znajomość pracy projektowej przy transformacjach procesu i we wdrożeniach np. Open Text lub innych narzędzi i platform.

Korzyści:
- prywatna opieka medyczna
- premia roczna
- elastyczne godziny pracy
- wiecej już wkrótce!

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Kontrola jakości
do góry