W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Brand Manager- branża beauty (Warszawa/Radom)
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży kosmetycznej, producenta nowatorskich kosmetyków naturalnych, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Brand Managera- branża beauty.
Wybrana osoba będzie miała wyjątkową okazję budowania jakości marki na rynku międzynarodowym.
- Wypracowywanie i wdrożenie strategii marketingowej (4P) zapewniającej realizację celów biznesowych firmy dla marki kosmetyków naturalnych
- Zarządzanie marką i efektywnością finansową z uwzględnieniem wszystkich działań (kampanie, sprzedaż, B2C)
- Optymalizacja działań marketingowych oraz rekomendacja kierunków rozwoju produktów
- Opracowywanie strategii komunikacji i rozwoju portfolio produktowego marki
- Udział w przygotowaniu i implementacji programów marketingowych i sprzedażowych
- Monitorowanie i analiza rynku pod kątem innowacji i nowości produktowych, trendów, składów, opakowań
- Sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktu i zmian na rynku otoczenia konkurencyjnego
- Badanie trendów, poszukiwanie metod rozwoju oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Ścisła współpraca z agencjami reklamowymi, laboratoriami badawczymi oraz działami min R&D i sprzedaży.
- Wdrażanie zaplanowanej strategii w obszarze mediowym, digitalowym, sprzedażowym oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: marketing, zarządzanie produktem, farmacja i pokrewne nauki ekonomiczne i/lub przyrodnicze (biotechnologia, chemia)
- Min. 3 lat doświadczenia na stanowisku Brand Managera w branży beauty, farmaceutycznej lub spożywczej
- Umiejętność zbierania i analizy danych, oraz wyciągania na ich podstawie wniosków oraz rekomendacja działań
- Doświadczenie w tworzeniu nowych produktów we współpracy z działem R&D,
- Umiejętność planowania oraz wdrażania strategii marketingowych;
- Doświadczenie w przygotowywaniu i skutecznym wprowadzaniu nowych produktów na rynek w oparciu o zidentyfikowane potrzeby konsumenckie
- Doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów
- Wysoka świadomość biznesowa i orientacja na wynik
- Doświadczenie w pracy z agencjami - reklamowymi, mediowymi, badawczymi- rynku oraz konsumenta
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Korzyści:
- Unikatowa możlwiość kreowania nowej marki na rynku
- Świetna atmosfera pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego, pakiet szkoleń kompetencyjnych i produktowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bezpłatny dostęp do produktów z bogatej oferty firmy