Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/06/2021.

Brand Manager- branża beauty (Warszawa/Radom)

mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

1-19-61193
Wynagrodzenie: 10000 - 13000 PLN

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży kosmetycznej, producenta nowatorskich kosmetyków naturalnych, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Brand Managera- branża beauty.
Wybrana osoba będzie miała wyjątkową okazję budowania jakości marki na rynku międzynarodowym.

- Wypracowywanie i wdrożenie strategii marketingowej (4P) zapewniającej realizację celów biznesowych firmy dla marki kosmetyków naturalnych
- Zarządzanie marką i efektywnością finansową z uwzględnieniem wszystkich działań (kampanie, sprzedaż, B2C)
- Optymalizacja działań marketingowych oraz rekomendacja kierunków rozwoju produktów
- Opracowywanie strategii komunikacji i rozwoju portfolio produktowego marki
- Udział w przygotowaniu i implementacji programów marketingowych i sprzedażowych
- Monitorowanie i analiza rynku pod kątem innowacji i nowości produktowych, trendów, składów, opakowań
- Sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktu i zmian na rynku otoczenia konkurencyjnego
- Badanie trendów, poszukiwanie metod rozwoju oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Ścisła współpraca z agencjami reklamowymi, laboratoriami badawczymi oraz działami min R&D i sprzedaży.
- Wdrażanie zaplanowanej strategii w obszarze mediowym, digitalowym, sprzedażowym oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: marketing, zarządzanie produktem, farmacja i pokrewne nauki ekonomiczne i/lub przyrodnicze (biotechnologia, chemia)
- Min. 3 lat doświadczenia na stanowisku Brand Managera w branży beauty, farmaceutycznej lub spożywczej
- Umiejętność zbierania i analizy danych, oraz wyciągania na ich podstawie wniosków oraz rekomendacja działań
- Doświadczenie w tworzeniu nowych produktów we współpracy z działem R&D,
- Umiejętność planowania oraz wdrażania strategii marketingowych;
- Doświadczenie w przygotowywaniu i skutecznym wprowadzaniu nowych produktów na rynek w oparciu o zidentyfikowane potrzeby konsumenckie
- Doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów
- Wysoka świadomość biznesowa i orientacja na wynik
- Doświadczenie w pracy z agencjami - reklamowymi, mediowymi, badawczymi- rynku oraz konsumenta
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Korzyści:
- Unikatowa możlwiość kreowania nowej marki na rynku
- Świetna atmosfera pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego, pakiet szkoleń kompetencyjnych i produktowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bezpłatny dostęp do produktów z bogatej oferty firmy

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Top management
do góry