#

Asystent/ka Zarządu

HR SIGMA

Warszawa, mazowieckie

HR SIGMA

Asystent/ka Zarządu

Od: HR SIGMA
Miejsce pracy: Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zadania:

  • codzienne wsparcie w zakresie realizacji terminarza spotkań oraz organizacji podróży służbowych,
  • przygotowywanie i formatowanie pism urzędowych, dokumentów ogólnofirmowych i prezentacji,
  • zarządzanie obiegiem dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • weryfikacja i rozliczanie faktur oraz ścisła współpraca z działem księgowym,
  • współpraca z Urzędami,
  • bieżąca komunikacja i współpraca z poszczególnymi działami w firmie oraz pracownikami działów.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość obsługi komputera - pakiet Ms Office na poziomie bardzo dobrym (Word, Excel)
  • wysoka kultura osobista, odporność na stres,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • język francuski (mile widziany).


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
HR SIGMA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi