Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- prowadzenie kalendarza prezesa,
- organizacja spotkań i wyjazdów służbowych prezesa,
- przygotowywanie agend spotkań / wyjazdów itp.,
- rozliczanie wydatków i delegacji,
- koordynacja obiegu dokumentów wymagających podpisu zarządu,
- obsługa recepcyjna gości,
- obsługa korespondencji (odbiór, rozdzielanie, skanowanie),
- obsługa klienta wewnętrznego (udzielanie informacji),
- składanie zapotrzebowania na materiały biurowe, odbiór dostaw,
- przygotowanie sal na spotkania zarządu,
- wsparcie w przygotowywaniu i opracowywaniu pism w języku polskim i angielskim.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym, najlepiej analogicznym stanowisku (asystentka prezesa/członka zarządu) - wymóg konieczny,
- doświadczenie w pracy w międzynarodowych strukturach, najlepiej dużej organizacji,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - wymóg konieczny,
- mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- znajomość pakietu MS Office,
- duża podzielność uwagi,
- bardzo dobra organizacja pracy i obowiązków,
- rzetelne i odpowiedzialne podejście do zadań,
- operatywność, szybkość działania,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z pakietem dodatkowych benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty benefitowe),
- niezbędne narzędzia pracy,
- elastyczne godziny pracy,
- pracę dającą dużo satysfakcji z możliwością zdobycia doświadczenia,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.