
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka administracji
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalne podejście w kontaktach z klientami, kandydatami, dostawcami,
- prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji oraz zapewnienie płynnej dystrybucji poczty przychodzącej i wychodzącej,
- wsparcie w sprawach administracyjnych oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych – zarówno lokalnie, jak i w skali globalnej,
- współpraca z różnymi działami firmy,
- organizowanie i obsługa spotkań firmowych, imprez i konferencji,
- administracja systemem rezerwacyjnym,
- wsparcie procesu płatności, obsługa obiegu faktur, codzienny kontakt z zespołem księgowym,
- zamawianie artykułów biurowych i kuchennych,
- obsługa urządzeń biurowych,
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie,
- bardzo dobra organizacja i zaangażowanie,
- umiejętność obsługi klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego,
- obowiązkowość i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
- pracę w 100% stacjonarną,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.