Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/08/2020.

Opis stanowiska pracy

3-1-58416
Wynagrodzenie: 5000 - 8000 PLN

For our Client, an international leading advertising and technology company we are looking for:

Administrative Business Partner

Responsibilities:

- internal organization support for Managers,
- managing the calendar
- business travel administration,
- logistics and meetings organization,
- preparing reports and presentations,
- translations of documents from English into Polish and vice versa,
- good care of the institution’s image

Wymagania:
- experience on similar position,
- fluent English is a MUST,
- very good computer skills, especially MS Office (Excel and Word),
- university degree / High School diploma,
- ability to work in complex organizations and multicultural environment,
- multi-tasking and prioritizing

Korzyści:
- Employment on the basis of temporary contract for 12 months with possibility of extension,
- Gaining experience in one of the most recognizable global company,
- International working environment

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry